Oeiquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:01 schreef Pino112 het volgende:
@:4-elements @:Faraday01 @:Felagund @:GotenSSJ @:Immerdebestebob @:Mansjester @:Momo @:noodgang @:Sabata @:skysherrif @:Steven184 @:vaarsuvius
Reminder voor Volta a la Comunitat Valenciana - woensdag 5 februari 2025 om 14.41:00 uur
Gvdquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:01 schreef Pino112 het volgende:
@:4-elements @:Faraday01 @:Felagund @:GotenSSJ @:Immerdebestebob @:Mansjester @:Momo @:noodgang @:Sabata @:skysherrif @:Steven184 @:vaarsuvius
Reminder voor Volta a la Comunitat Valenciana - woensdag 5 februari 2025 om 14.41:00 uur
Gesjoemel achter de schermen. Dat lijkt mij duidelijkquote:
Ik ben ook voor Froome gegaan ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Op zich zijn die 7 punten in de zandbak wel een inkopper.
Ja, eerlijk, ik geef dit spelletje op. Startlijsten uitpluizen en top 5 voorspellen voor de 'kleinere' koersen vergeet ik gewoon te vaak of ik zie de reminder te laat. Voorgaande jaren nam ik voor de kleinere koersen ook vaak gewoon een mix van wat andere al hadden ingevuldquote:Op zondag 16 februari 2025 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Gebruikers die nog geen 5 voorspellingen hebben gedaan
@:4-elements @:Chiappucci @:DeLuna @:Faraday01 @:gomeli @:GotenSSJ @:Marsan @:Momo @:skysherrif @:Steven184 @:wimderon
Ik vind het prima, blijf je dan wel gewoon reminderenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, eerlijk, ik geef dit spelletje op. Startlijsten uitpluizen en top 5 voorspellen voor de 'kleinere' koersen vergeet ik gewoon te vaak of ik zie de reminder te laat. Voorgaande jaren nam ik voor de kleinere koersen ook vaak gewoon een mix van wat andere al hadden ingevuld
Desalniettemin, hulde voor de site, en misschien vul ik klassiekers en grote(re) rondes in als ik er aan denk en dat geen probleem is
Primaquote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, blijf je dan wel gewoon reminderen
Ik heb dit even bij de Prono gemaakt (aangezien FPCL bieden nu toch even niet van toepassing is)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt het in de toekomst ook mogelijk om op naam te zoeken bij het bieden ipv eerst niveau en team te moeten selecteren?
Ik vind dit NOG beter werken idd!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dit even bij de Prono gemaakt (aangezien FPCL bieden nu toch even niet van toepassing is)
https://prono.pino112.nl/(...)oen=2025&wedstrijd=5
Hier heb je auto-aanvulling (zoeken gaat op zowel renner als team), werkt dit fijner/beter?
Je kan hiermee gewoon je voorspelling verzenden, het gaat niet naar een test-database of -tabel oid.
Toch nog 9 minuten speling, ruim op tijd dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Final call voor @:4-elements @:baggerbaas @:Bruce117 @:GotenSSJ @:Mykonos @:noodgang @:skysherrif , de deadline is om 11.05 uur.
Iedereen 7 punten!quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef franklop het volgende:
100% van de deelnemers heeft Pogacar op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |