Thnx. Ik wilde net vragen of het ook zichtbaar zou zijn wie wat ingevuld heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:12 schreef Pino112 het volgende:
33 deelnemers![]()
Als de deadline voorbij is zijn automatisch de ingevulde voorspellingen te zien bij 'Scores'.
Na elke wedstrijd zal ik hier overigens ook gewoon de uitslag en stand plaatsen.
Deze functionaliteit zit er nu inquote:Op maandag 20 januari 2025 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je nog zin hebt: is het mogelijk de lijst met renners waar je uit kunt kiezen te beperken tot de teams en renners die aan de start staan?
Renners die aan de start staan lijkt me niet handig. Vaak zijn de lijsten van Steef pas laat volledig en bij late wisselingen heb je helemaal een probleem.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je nog zin hebt: is het mogelijk de lijst met renners waar je uit kunt kiezen te beperken tot de teams en renners die aan de start staan?
Daarom had ik het in eerste instantie ook niet gedaan. Maar volgens mij is dit een prima oplossing:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renners die aan de start staan lijkt me niet handig. Vaak zijn de lijsten van Steef pas laat volledig en bij late wisselingen heb je helemaal een probleem.
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:09 schreef Doevelaer het volgende:
Ervan uitgaande dat de kalender voor dit jaar vast staat én aangezien ik altijd binnen 5 koersen vergeet dat ik mee doe, heb ik voor mezelf maar een icalendar bestand aangemaakt met een agenda-item 24 uur voor iedere deadline.
Mocht iemand denken 'hey verrek, dat wil ik ook' dan kun je 'm via HIER downloaden.
@4-elements @Chiappucci @DeLuna @Faraday01 @Felagund @gomeli @GotenSSJ @Momo @Mykonos @noodgang @skysherrif @Steven184 @vaarsuvius @wimderonquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Goede herinnering voor de wielerprono
Oeiquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:01 schreef Pino112 het volgende:
@:4-elements @:Faraday01 @:Felagund @:GotenSSJ @:Immerdebestebob @:Mansjester @:Momo @:noodgang @:Sabata @:skysherrif @:Steven184 @:vaarsuvius
Reminder voor Volta a la Comunitat Valenciana - woensdag 5 februari 2025 om 14.41:00 uur
Gvdquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:01 schreef Pino112 het volgende:
@:4-elements @:Faraday01 @:Felagund @:GotenSSJ @:Immerdebestebob @:Mansjester @:Momo @:noodgang @:Sabata @:skysherrif @:Steven184 @:vaarsuvius
Reminder voor Volta a la Comunitat Valenciana - woensdag 5 februari 2025 om 14.41:00 uur
Gesjoemel achter de schermen. Dat lijkt mij duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |