Vier etappes is prima wmb, misschien dan eerder een heuveletappe nemen i.p.v. twee sprintetappes?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Voorstel etappes van de Tour:
- Etappe 1 (sprint)
- Etappe 5 (ITT)
- Etappe 16 (berg)
- Etappe 21 (sprint?)
Oorspronkelijk staan er drie etappes in de kalender, het is verder een vrij rustige periode maar er kan er nog eentje af hoor.
Ja ik twijfelde, je weet nu natuurlijk niet met die nieuwe finale of het een sprint wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vier etappes is prima wmb, misschien dan eerder een heuveletappe nemen i.p.v. twee sprintetappes?
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Onze zuiderburen fietsen om 15 uur tegen de klok!
@:baggerbaas @:Chiappucci @:Doevelaer @:Faraday01 @:Felagund @:Frozen-assassin @:gomeli @:GotenSSJ @:H.Vviv @:Immerdebestebob @:knijn1985 @:Mansjester @:Marsan @:Momo @:noodgang @:Steven184 @:wimderon
Herregodts ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:51 schreef franklop het volgende:
Weet niet wie er Van Wilder hebben opgesteld, maar hij doet niet mee
Altijd tegen mijquote:
Te laatquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:51 schreef franklop het volgende:
Weet niet wie er Van Wilder hebben opgesteld, maar hij doet niet mee
Wel als je alle teams ipv startlijst selecteer volgens mij (bij 1 persoon getest)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:55 schreef Starflyer het volgende:
Waarom kan ik geen Professional-B renner kiezen?
https://mijn.knwu.nl/calendar/races/90273
Dat probeerde ik ook, maar lukte niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel als je alle teams ipv startlijst selecteer volgens mij (bij 1 persoon getest)
De P-CRO-teams kan je nu ook kiezen. Voor een volgende keerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:55 schreef Starflyer het volgende:
Waarom kan ik geen Professional-B renner kiezen?
https://mijn.knwu.nl/calendar/races/90273
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |