Homoquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:39 schreef Bargehassus het volgende:
Op een of andere manier kan ik deze Ed dan wel weer hebben.
daar kun je het origineel ook al amper meer van vinden met al die remixenquote:
Oh die wel?!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:39 schreef Bargehassus het volgende:
Misschien wel gewoon in een sportwedstrijd ofzo.quote:
Ik zou wel een afspraakje met de tandarts inplannen voor je deze zelfstandig gaat luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:39 schreef Bargehassus het volgende:
Het had verrassend veel ballen, kon het ook niet plaatsenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat moet een koortsdroom zijn geweest. Of eerder een nachtmerrie.
Oh, die opbouw erin vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:40 schreef Isorden het volgende:
Blauwe Ruis, Blof kan dus wel leuke nummers maken.
plus dat de posts nog wel eens opnieuw laden door mij onbekende oorzaak...quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar pas als ie helemaal geladen is, dat kan even duren en dan verspringt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
dat is het aanzoek zonder vingers toch?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat krijg je als je @:Pino kruist met @:ieniminimuis?In amerika zou het een gele muis worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
ze snappen zelf ook niet wat ze zingenquote:
Eerder vanavond was er ook een afbeelding die maar steeds opnieuw laadde inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus dat de posts nog wel eens opnieuw laden door mij onbekende oorzaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |