quote:PARAMARIBO - De Surinaamse minister van Buitenlandse Zaken heeft zaterdag op de persconferentie rond de uitvaart van oud-president Desi Bouterse op felle toon gezegd dat er vanuit Nederland ‘destabiliserende pogingen’ worden ondernomen, om onrust in de samenleving te zaaien.
Minister Albert Ramdin uitte er harde kritiek op. ,,Dit is een ernstige zaak”, zei hij op de bijeenkomst aan de Henck Arronstraat in Paramaribo. ,,De pogingen vanuit het buitenland komen vooral vanuit Nederland. Het is bijna crimineel.”
Hij wilde geen voorbeelden noemen, maar repte wel van sociale media. ,,We zijn een vreedzame samenleving die niet moet worden verstoord door handelingen of activiteiten die de openbare orde verstoren of onrust zaaien. We zijn even boos, maar daarna staan we ook weer rechtop en gaan we door.” Hij wilde ook niet aangeven uit welke hoek het vandaan komt. ,,Maar wel kan ik zeggen: uit verschillende hoeken.”
https://www.telegraaf.nl/(...)nederland-ondernomenquote:,,Het is heel veilig om dit te doen vanaf een locatie waar je niet gevonden kunt worden”, ging hij verder over de genoemde pogingen vanuit ons land om voor chaos te zorgen. Om te besluiten: ,,Het is laf.”
Hihi. Wie is er net ook alweer overleden?quote:,,We zijn een vreedzame samenleving die niet moet worden verstoord door handelingen of activiteiten die de openbare orde verstoren of onrust zaaien.
Even los v/h feit dat Suriname rijk is aan grondstoffen en deals aangaat met andere landen mbt het winnen van grondstoffen, waar haal je vandaan dat de beste man op de Nederlandse overheid doelt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat voor baat hebben "wij" eigenlijk bij een gedestabiliseerd onrustig Suriname? Heeft Schoofie grootse, Poetinachtige ideeen gekregen?
Bananenlandje he.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:49 schreef Chandler het volgende:
Ja, met andere woorden hij heeft gewoon geen concrete voorbeelden van zaken die destabiliseren maar reageert vanuit onderbuikgevoel.
Hihi...
Lekker land wel, maar sommige mensen daar!quote:
Ik gok op Surinaamse vijanden van Bouterse die in het verleden zijn gevlucht? Volgens mij zitten daar best veel van in Nederland.quote:
Waar baseer je dit op?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef thedeedster het volgende:
Ouwe koeien, zelfde jankverhaal als altijd.
En terecht gevlucht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik gok op Surinaamse vijanden van Bouterse die in het verleden zijn gevlucht? Volgens mij zitten daar best veel van in Nederland.
Hij vermoordde geen mensen omdat ze anders dachten (zoals bijv relifanatiekelingen). Hij vermoordde politieke tegenstanders (zoals bijv Putin).quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En terecht gevlucht.
Een man die koelbloedig mensen vermoordt omdat ze anders denken is absurd.
Waarom zou je een land de tering willen wensen en wat versta je onder geheel afkappen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef probeer het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Suriname nou eindelijk een keer de tering wensen en geheel afkappen?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef probeer het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Suriname nou eindelijk een keer de tering wensen en geheel afkappen?
Hij had het over social media. Hoeft dus niet per se NL overheid te zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Welke destabiliserende pogingen? Dat het kabinet niet gaat condoleren voor de dood van een moordenaar en drugscrimineel?
Heeft Wilders weer getweet?quote:Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hij had het over social media. Hoeft dus niet per se NL overheid te zijn.
Denk je nou echt dat ze geen moeite hebben gedaan of dat ze dit hele bananen circus gewoon bij voorbaat al zo hebben gestuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Gezellig langsgaan bij een vijftienvoudig zijn begrafenis waar je geen enkele moeite voor hebt gedaan om hem te vinden na zijn veroordeling is allemaal geen probleem voor deze regering. Boze sociale media posts in het buitenland, dat is het echte criminele probleem!
Dit geeft toch aan dat het inderdaad om burger-individuen gaat, en niet overheidsmensen? Ik bedoel, zelfs Rutte fietste gewoon door Den Haag en gaf bijles op een ghettoschool, dus echt goed verstopt zijn die niet.quote:,,Het is heel veilig om dit te doen vanaf een locatie waar je niet gevonden kunt worden”, ging hij verder over de genoemde pogingen vanuit ons land om voor chaos te zorgen. Om te besluiten: ,,Het is laf.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |