abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216055574
quote:
PARAMARIBO - De Surinaamse minister van Buitenlandse Zaken heeft zaterdag op de persconferentie rond de uitvaart van oud-president Desi Bouterse op felle toon gezegd dat er vanuit Nederland ‘destabiliserende pogingen’ worden ondernomen, om onrust in de samenleving te zaaien.

Minister Albert Ramdin uitte er harde kritiek op. ,,Dit is een ernstige zaak”, zei hij op de bijeenkomst aan de Henck Arronstraat in Paramaribo. ,,De pogingen vanuit het buitenland komen vooral vanuit Nederland. Het is bijna crimineel.”

Hij wilde geen voorbeelden noemen, maar repte wel van sociale media. ,,We zijn een vreedzame samenleving die niet moet worden verstoord door handelingen of activiteiten die de openbare orde verstoren of onrust zaaien. We zijn even boos, maar daarna staan we ook weer rechtop en gaan we door.” Hij wilde ook niet aangeven uit welke hoek het vandaan komt. ,,Maar wel kan ik zeggen: uit verschillende hoeken.”
quote:
,,Het is heel veilig om dit te doen vanaf een locatie waar je niet gevonden kunt worden”, ging hij verder over de genoemde pogingen vanuit ons land om voor chaos te zorgen. Om te besluiten: ,,Het is laf.”
https://www.telegraaf.nl/(...)nederland-ondernomen

Dit is wel de Telegraaf, maar het lijken letterlijke quotes dus ik ga er even vanuit dat het artikel klopt. Heeft onze regering iets verkeerds gezegd? Was onze media te scherp? Is er een stroming op social media die Suriname wil ondermijnen?

Weet iemand waar de man op doelt?
pi_216055657
Ja, met andere woorden hij heeft gewoon geen concrete voorbeelden van zaken die destabiliseren maar reageert vanuit onderbuikgevoel.

Hihi...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216055690
quote:
,,We zijn een vreedzame samenleving die niet moet worden verstoord door handelingen of activiteiten die de openbare orde verstoren of onrust zaaien.
Hihi. Wie is er net ook alweer overleden?
pi_216055896
Wat voor baat hebben "wij" eigenlijk bij een gedestabiliseerd onrustig Suriname? Heeft Schoofie grootse, Poetinachtige ideeen gekregen?
pi_216056419
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat voor baat hebben "wij" eigenlijk bij een gedestabiliseerd onrustig Suriname? Heeft Schoofie grootse, Poetinachtige ideeen gekregen?
Even los v/h feit dat Suriname rijk is aan grondstoffen en deals aangaat met andere landen mbt het winnen van grondstoffen, waar haal je vandaan dat de beste man op de Nederlandse overheid doelt?
Krekker is de bom!
pi_216056690
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:49 schreef Chandler het volgende:
Ja, met andere woorden hij heeft gewoon geen concrete voorbeelden van zaken die destabiliseren maar reageert vanuit onderbuikgevoel.

Hihi...
Bananenlandje he.
pi_216056721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Bananenlandje he.
Lekker land wel, maar sommige mensen daar! :') maar verschilt weinig met Nederland moet ik zeggen! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 28 december 2024 @ 21:23:41 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216056754
:O

Ouwe koeien, zelfde jankverhaal als altijd.

De moeite niet waard.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216056819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 20:45 schreef Jojoke het volgende:
Weet iemand waar de man op doelt?
Ik gok op Surinaamse vijanden van Bouterse die in het verleden zijn gevlucht? Volgens mij zitten daar best veel van in Nederland.
pi_216056849
De lange arm van Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216057248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef thedeedster het volgende:
:O

Ouwe koeien, zelfde jankverhaal als altijd.

Waar baseer je dit op? :?
Krekker is de bom!
pi_216057278
Waarom moeten we er ook weer zo mee bemoeien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216057349
Gezellig langsgaan bij een vijftienvoudig zijn begrafenis waar je geen enkele moeite voor hebt gedaan om hem te vinden na zijn veroordeling is allemaal geen probleem voor deze regering. Boze sociale media posts in het buitenland, dat is het echte criminele probleem!
  zaterdag 28 december 2024 @ 22:06:22 #14
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216057977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik gok op Surinaamse vijanden van Bouterse die in het verleden zijn gevlucht? Volgens mij zitten daar best veel van in Nederland.
En terecht gevlucht.
Een man die koelbloedig mensen vermoordt omdat ze anders denken is absurd.
pi_216058630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef spapaars het volgende:

[..]
En terecht gevlucht.
Een man die koelbloedig mensen vermoordt omdat ze anders denken is absurd.
Hij vermoordde geen mensen omdat ze anders dachten (zoals bijv relifanatiekelingen). Hij vermoordde politieke tegenstanders (zoals bijv Putin).
Krekker is de bom!
  zaterdag 28 december 2024 @ 22:28:39 #16
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216058632
Surinaams Openbaar Ministerie: Bouterse overleden aan leverfalen door drankmisbruik.

https://www.parool.nl/ned(...)nkmisbruik~bd9a8ef0/
pi_216058754
Ehm... Suriname scoort nou niet bepaald hoog in de corruptie index. Het zal mij niks verbazen dat die "minister" geklaag te horen heeft gehad van zijn vriendjes uit het drugswereldje.
pi_216060222
Kunnen we alsjeblieft Suriname nou eindelijk een keer de tering wensen en geheel afkappen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_216060310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef probeer het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Suriname nou eindelijk een keer de tering wensen en geheel afkappen?
Waarom zou je een land de tering willen wensen en wat versta je onder geheel afkappen?
Krekker is de bom!
pi_216060347
quote:
Hij wilde geen voorbeelden noemen
Ok goed verhaal man.
Conscience do cost.
pi_216063783
Alsof ze daarvoor hulp vanuit Nederland bij nodig hebben :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 29 december 2024 @ 09:15:14 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216064287
Welke destabiliserende pogingen? Dat het kabinet niet gaat condoleren voor de dood van een moordenaar en drugscrimineel?
pi_216064332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef probeer het volgende:
:')
  zondag 29 december 2024 @ 09:30:27 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216064455
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Welke destabiliserende pogingen? Dat het kabinet niet gaat condoleren voor de dood van een moordenaar en drugscrimineel?
Hij had het over social media. Hoeft dus niet per se NL overheid te zijn.
Krekker is de bom!
pi_216064504
vast russische bots
pi_216131819
Wat kan er nou nog gestabiliseerd aan Suriname?
  woensdag 1 januari 2025 @ 09:57:36 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216131843
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 09:30 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Hij had het over social media. Hoeft dus niet per se NL overheid te zijn.
Heeft Wilders weer getweet?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216131941
Leuk, de xenofobe bange reacties hier te lezen over Suriname. Het zit heel diep bij mensen blijkbaar.
pi_216132015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Gezellig langsgaan bij een vijftienvoudig zijn begrafenis waar je geen enkele moeite voor hebt gedaan om hem te vinden na zijn veroordeling is allemaal geen probleem voor deze regering. Boze sociale media posts in het buitenland, dat is het echte criminele probleem!
Denk je nou echt dat ze geen moeite hebben gedaan of dat ze dit hele bananen circus gewoon bij voorbaat al zo hebben gestuurd.

Het is en blijft een corrupte teringzooi daar. Santoki ging het daar allemaal veranderen maar daar is uiteraard niks van terecht gekomen

Al wat ouder maar dit is precies hoe alles er nogsteeds in Suriname aan toe gaat
Bekijk deze YouTube-video
pi_216132142
Wat valt er daar nog te destabiliseren?
pi_216132234
quote:
,,Het is heel veilig om dit te doen vanaf een locatie waar je niet gevonden kunt worden”, ging hij verder over de genoemde pogingen vanuit ons land om voor chaos te zorgen. Om te besluiten: ,,Het is laf.”
Dit geeft toch aan dat het inderdaad om burger-individuen gaat, en niet overheidsmensen? Ik bedoel, zelfs Rutte fietste gewoon door Den Haag en gaf bijles op een ghettoschool, dus echt goed verstopt zijn die niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')