eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze het tienvoudige innemen
Same, veel toffe muziek ontdekt door de Kink 1500 met namequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kan wel merken dat ik dit jaar best veel Kink geluisterd heb
Ben wel benieuwd naar de opening van Joy Beune, maar heb de Playboy nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja schaatsen.
Ik vergeet dat vaak te kijken laatste jaren. Als kind en jongvolwassene was ik altijd groot fan, maar het is allemaal een beetje kapot gemaakt door de ISU.
Die wilde ik zo ook gaan plaatsenquote:
Schaatsen heeft me echt nooit geïnteresseerd hiero. Het was gewoon voetbal thuis en dan later vond ik andere balsporten nog wel leuk om te kijken. Wielrennen heb ik hetzelfde mee (en F1, zoals ik al eerder benoemde deze reeks)quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja schaatsen.
Ik vergeet dat vaak te kijken laatste jaren. Als kind en jongvolwassene was ik altijd groot fan, maar het is allemaal een beetje kapot gemaakt door de ISU.
Hier ook. Eigenlijk niet echt voor in de stemmingquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even overgeschakeld naar WIDM.
Wat is er met WIDM?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even overgeschakeld naar WIDM.
Pre-party blijkbaar.quote:
Ohquote:
ow... geen tijd voor vandaagquote:
Toppings?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Dat was wel echt een verrekte goede pizza. Wel het wachten waard.
alleen tomaat en kaas is ook maar saai hequote:
Just a little bit?quote:
owww wel alleen kaas en tomaatquote:
Just a little heul veulquote:
Maar dat zijn ze praktisch allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Introductie van de niet bekende Nederlanders
Deze man weet!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Just a little heul veul![]()
Vooral de gorgonzola
Noem dat soort kaas maar niet in de KSCquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vooral de gorgonzola
Toch geen goorgonzola @4EverBlackEyed?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vooral de gorgonzola
De KSC komt naar je toe deze winterquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Noem dat soort kaas maar niet in de KSC
Dat dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze praktisch allemaal
Nee die komt zo na Coldplay pas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:09 schreef MTheBassman het volgende:
Kijk, dit is wel een overbodige Kwien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |