Ja daar heeft Davina wel wat over te zeggenquote:
ga jij links of rechts?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan scheiden hier onze wegen.
Mja, of A Hard Day's Night. Ik vind zelf I Saw Her Standing There de leukste en I Feel Fine, maar die zijn al helemaal kansloos.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
She Loves You en I Want To Hold Your Hand zouden wel passen
Zolang ze het zelf maar opruimtquote:
Komt die hier Davina?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar heeft Davina wel wat over te zeggen
wacht maar tot Paul komt te overlijdenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, of A Hard Day's Night. Ik vind zelf I Saw Her Standing There de leukste en I Feel Fine, maar die zijn al helemaal kansloos.
Ik noem ze ook vanwege de grote doorbraak en de eerste nummer 1 in Amerika (geloof ik)quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, of A Hard Day's Night. Ik vind zelf I Saw Her Standing There de leukste en I Feel Fine, maar die zijn al helemaal kansloos.
Nee dat doet @Diaan73, want Amy loopt gewoon wegquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zolang ze het zelf maar opruimt
Dan komt er een Beatle Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wacht maar tot Paul komt te overlijden
Op weg naar de kliniekquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat doet @:Diaan73, want Amy loopt gewoon weg
Ligt ook een beetje aan de timing.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan komt er een Beatle Top 2000
Ja als die vandaag omvalt is iedereen dat volgend jaar weer vergetenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de timing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |