SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt ook users die morgen met een gesponsorde muts op in Thialf zitten, zoals @:Slobeend
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom steekt er niemand een dartpijl in zn nek
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit morgen de hele dag in Thialf maar die muts ga ik niet opdoen.
En een vakantie naar Amerika een paar dagen voor het WK?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel letterlijk dat ik hem te veel in de studio vind zitten.
Of het invloed had op zijn prestaties weet ik niet, als ik zelf een WK zou spelen zou ik denk ik liever niet te vaak in de studio er zitten.
Zeker. Een echte Duitser.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Pietreczko zijn pijlen steeds in dezelfde volgorde wegooit?
Zwart rood geel
Zou pas raar zijn als ze op zijn vlag in een andere volgorde staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Pietreczko zijn pijlen steeds in dezelfde volgorde wegooit?
Zwart rood geel
Ja, want dat doet hij altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwart rood geel
Nooit een Lada in de aanbieding gvdquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tonny keijzers @:powerloungen
Schaatsen kun je prima volgen via Teletekst.quote:
Stukje autismequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwart rood geel
Wie deed dit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een vakantie naar Amerika een paar dagen voor het WK?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is Adam Gawlas? Die ken ik niet.
#dagjesmens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |