Ik vrees dat er de komende jaren geen enkele allrounder op de afspraak gaat zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
De sprinters zijn op afspraak. De allrounders niet.
Ja, snelste Nederlander ooit. Wel nog ver boven het BRquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef franklop het volgende:
Was dat dé tijd van Mulder tijdens OKT 2013 die eraan ging?
Luchtdruk is ook hoogquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, snelste Nederlander ooit. Wel nog ver boven het BR
Bij de allrounders heb je Bosker die zich plaatst voor het EK met enorm matige tijden, bij het NK sprint heb je misschien wel 2 of 3 schaatsers die erbuiten vallen, maar bij het EK sprint ook mee hadden gedaan voor het podium..quote:
Gerard van Velde vindt dit leukquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het hebben van een tegenstander is overschat .
Tim Krabbe is een andere mening toegedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het hebben van een tegenstander is overschat .
Stevige klappenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ziet er zo traag uit en toch veruit de snelste.
Het is bij Leerdam even goed maar afwachten hoe constant die is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:00 schreef Marcoss het volgende:
Bij Kok afwachten hoe dag 2 gaat als je haar vooraf hoorde, maar top-3 is sowieso wel binnen
Een goede 500 dan is ze wel binnen voor top-3quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:00 schreef Marcoss het volgende:
Bij Kok afwachten hoe dag 2 gaat als je haar vooraf hoorde, maar top-3 is sowieso wel binnen
Wel bijzonder om Tuitert bij de sprint te zetten en Wennemars bij het allroundenquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:06 schreef Cyan9 het volgende:
Wüst en Tuitert zijn een beter duo dan Wüst en Wennemars.
Is dat niet vanwege JOEP? Geen idee of die mee doet trouwens ik had vooral de aandacht bij het dartsen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel bijzonder om Tuitert bij de sprint te zetten en Wennemars bij het allrounden
Volgens mij wel. Martin Hersman kan trouwens weer aanschuiven, Pien is al weer klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege JOEP? Geen idee of die mee doet trouwens ik had vooral de aandacht bij het dartsen.
Die heeft tussen het bezig zijn met Schulting tijd gevonden om mee te doen ja , maar Erben heeft hem eerder gewoon geanalyseerd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege JOEP? Geen idee of die mee doet trouwens ik had vooral de aandacht bij het dartsen.
Oh, dat zou kunnen, al heeft hij wel vaker races geanalyseerd waar Joep meedeed, geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |