Osman kan ook op linksquote:Op zondag 5 januari 2025 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar erop hopen dat Paxiao heel blijft als Ivanusec verkocht wordt deze weken dus.
Die leg weer te slapuh in Mexico lees ik op den X.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zal toch gewoon wel een speler gehaald worden....
Ben benieuwd hoe te Kloesse het dit keer gaat verneuken tot 31 januari....
@Paul we slaan hem even op.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Middenveldje Zerrouki - Milambo - Stengs.
Kom je tegen het OVERpresterende Utrecht makkelijk mee weg.
Pas nou op.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel jou PERSOONLIJK verantwoordelijk bij puntverlies zondagquote:Op zondag 5 januari 2025 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In dat geval neemt dombo een ui naar jouw keuze tot het einde seizoen.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel jou PERSOONLIJK verantwoordelijk bij puntverlies zondag
Dan weet je dat
Ik zou er nog niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier ga ik mee akkoord.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel jou PERSOONLIJK verantwoordelijk bij puntverlies zondag
Dan weet je dat
Euro-pa-paquote:Op zondag 5 januari 2025 16:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.
Benfica? Utrecht? Sparta Praag?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet zo zeker van zijn.
Feyenoord stelt ook het hele seizoen al teleur in wedstrijden waar het om gaat.
Ook Bayern, Lille en Ajax op de agenda. En op het trainingskamp je belangrijkste middenvelder niet beschikbaar. Ja, dit kan wel eens heel vervelend gaan worden.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:53 schreef De_Pel het volgende:
Zonder Hwang en Timber wordt het sowieso een complete zaadpot.
Hopen dat je niet gelijk weer tegen onnodig puntverlies aanloop.
Laten we voor hem hopen dat ie over een maandje nog steeds Nederlands mag praten met de pers (lol)quote:
Red Bull Salzburg? Ajax? PSV?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |