Ja en neen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:29 schreef livelink het volgende:
Dit zal vloeken in de kerk zijn, maar wat is dit toch een saai nummer.
Als je de aandachtsspanne van de huidige tiktokgeneratie hebt misschien wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:29 schreef livelink het volgende:
Dit zal vloeken in de kerk zijn, maar wat is dit toch een saai nummer.
Aandachtspanne van een rouwvliegje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je de aandachtsspanne van de huidige tiktokgeneratie hebt misschien wel.
Ja, dat heb je met die jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je de aandachtsspanne van de huidige tiktokgeneratie hebt misschien wel.
En terecht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:31 schreef Isorden het volgende:
Eerst nog maar eens een koude HJ gepakt.
Nee, dit is toch The Temptations?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met die jeugd van tegenwoordig
Poah.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:31 schreef Isorden het volgende:
Eerst nog maar eens een koude HJ gepakt.
Vroeg ik me een paar topics geleden ook af. Ik denk het, en meer geouwehoer en langere reclame gok ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze waren vannacht al bij de nr 1000, dat betekent meer albumversies komende dagen? (nog even los van de overrated Tubular Bells-versie)
In de bovenste helft sowieso wat meer lange platen zoals Tubular, Echoes maar kijk ook maar eens in de top 100.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze waren vannacht al bij de nr 1000, dat betekent meer albumversies komende dagen? (nog even los van de overrated Tubular Bells-versie)
Anti-krent liedje?quote:
Oliebollenrock.quote:
Als rozijnen liggen te wellen terwijl 't recept krenten vermeld,quote:
Finkers?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als rozijnen liggen te wellen terwijl 't recept krenten vermeld,
Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
De Kennedy Center Honors hebben al wel wat pareltjes opgelevert inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sting zong deze ooit live voor Bruce:
Bekijk deze YouTube-video
Die was vet hoor!
0x live gezien.quote:
Dat is denk ik wederzijds.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Marco Borsato, die is vet!quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sting zong deze ooit live voor Bruce:
Bekijk deze YouTube-video
Die was vet hoor!
Mag jij hem geen Al noemen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Leuk liedje wel, deze van Chevy Chase
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Marco Borsato, die is vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |