En ja, heb ze twee maanden terug nog gezien, dus aan die kant zit het wel goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen ja
Hier helpt het niet echt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel kut.
Als iemand die deze periodes ook wel eens heeft. Probeer wel dingen te blijven doen. Al is het maar een rondje wandelen of zo.
En onthoud. This too shall pass
Goede kont is goedquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is niet getrouwd, maar waarschijnlijk wordt het dan Trapped van Colonel Abrams
Klinkt vreselijk maat!quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik vrees alleen dat 3 dagen bij iemand in huis met 9 anderen en 2x10 uur reizen een beetje te veel van het goede is momenteel.
Dan heb je geluk mien jong, er komt nog genoeg aanquote:
NappenScottie!quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga even een siesta doen. Ik heb er al een dagdeel sporten opzitten en vanavond moet ik peaken bij een pubquiz in Zwolle.
Lange dagen zijn dit toch
Succes alvast!quote:
Plan dan ook niet zoveel op een dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga even een siesta doen. Ik heb er al een dagdeel sporten opzitten en vanavond moet ik peaken bij een pubquiz in Zwolle.
Lange dagen zijn dit toch
Vrij 'nieuwe' band , ik ga es ff kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken je the Black Star Riders, dat is een voortzetting van Thin Lizzy. Dat vind ik persoonlijk ook erg prima
Zijn er ook nummers waarbij je niet aan Community denkt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef ok01 het volgende:
Moet bij dit nummer altijd aan de halloween aflevering van Community denken
Nu begint de dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, zaterdagse dingen weer gedaan, bier ingeslagen. We kunnen weer doorrrrrr
Eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Zorro het volgende:
En dan te bedenken dat ik dit vroeger HE-LE-MAAL niks vond
Verstand komt met de jaren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Zorro het volgende:
En dan te bedenken dat ik dit vroeger HE-LE-MAAL niks vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |