Ligt er aan, heb momenteel eigenlijk geen energie en zou eigenlijk morgen naar een vriend in Praag gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij komt naar de top 2000 meet over een paar weekjes, toch?
Ze zouden het wel verdienen om hoog in de lijst te staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgend jaar een DAB voor een van de Bollands wellicht
neequote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hallo mario, al gewend aan het tempo?
De meet is pas 12 januari…quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ligt er aan, heb momenteel eigenlijk geen energie en zou eigenlijk morgen naar een vriend in Praag gaan.
maar heb eigenlijk meer zin om ff op bed te gaan liggen de komende paar dagen
Zou je met het vliegtuig gaan? Dat is wel zonde van zo'n heel stuk Top 2000 wat je dan mist jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ligt er aan, heb momenteel eigenlijk geen energie en zou eigenlijk morgen naar een vriend in Praag gaan.
Is dit alles?quote:
Wij hebben ook nog heel veel cd’s, in de woonkamer staan. Die gaan volgend jaar gesorteerd worden en voor een deel naar boven en de rest weg…quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een dubbel cd van Status Quo en de kans daar ik daar ooit nog naar ga luisteren is ongeveer nul.
Maar ik ben gehecht aan mijn cd’s
Oei, dat is ook niet fijn. Naja, vandaag dan even een baaldagje, nu het nog kan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien een keer op een rommelmarkt proberen te verkopen. Daar heeft niemand oude CD’s in zijn kraampje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een dubbel cd van Status Quo en de kans daar ik daar ooit nog naar ga luisteren is ongeveer nul.
Maar ik ben gehecht aan mijn cd’s
Ik zou toch naar Praag gaan. In bed liggen kan altijd nog.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
@alchemistofpillowsquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
meer zin om ff op bed te gaan liggen de komende paar dagen
Zo kort?quote:
ur right misterquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef mario390 het volgende:
vanaf volgend ur is bijna elke ur en van abba
Ik tel hier na toch 6 uren lang geen ABBA.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:56 schreef mario390 het volgende:
vanaf volgend ur is bijna elke ur en van abba
maar van volgende ur wegquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik tel hier na toch 6 uren lang geen ABBA.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ga daarna weer door naar de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |