Doet mij niks.quote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
Wel lachen als relatie uitgaat. Met die mongool Kjeld waar zij mokegroot op 'geplakt' staat.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pak je eigen verantwoordelijkheid, en wijs niet naar anderen.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
Wel lachen als relatie uitgaat. Met die mongool Kjeld waar zij mokergroot op 'geplakt' staat.
Die yank waar Jutta mee gaat is helemaal een staatsmongool.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
Wel lachen als relatie uitgaat. Met die mongool Kjeld waar zij mokergroot op 'geplakt' staat.
En zijn broer ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die yank waar Jutta mee gaat is helemaal een staatsmongool.
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pak je eigen verantwoordelijkheid, en wijs niet naar anderen.
Zag vdweek foto van Jutta zonder die eyeliner. Veel mooier. Wat een act is dat die eyelinerquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die yank waar Jutta mee gaat is helemaal een staatsmongool.
DRT University part 2.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.
Splinter god. Stukje Turtlesquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst de balk in eigen oog, en pas dan de splinter in dat van een ander. Mattheüs 7:3.
Hoe gaat het nu eigenlijk met Danny Jansen? Lang niets meer van gehoordquote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verloor gisteren van Jelle kwartfinale toernooiquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk met Danny Jansen? Lang niets meer van gehoord
Die heb toch zo'n Amerikaanse zwanger getikt? Horen we niks meer van, maar waarschijnlijk weet @Poepz0r meer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En flinke tietenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
Joyce heeft een heerlijke kwab onder zn kin
Gelukkig niet, dat was geen leuke act.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lang niets meer van gehoord
Begon goed aan het jaar op de Challenge Tour en Development Tour, maar richting het einde verzaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Correct. Heeft best een leuke chick geloof ik. Speelt challenge tour etcquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heb toch zo'n Amerikaanse zwanger getikt? Horen we niks meer van, maar waarschijnlijk weet @:Poepz0r meer.
Hebben we hier voor de kerst besproken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heb toch zo'n Amerikaanse zwanger getikt? Horen we niks meer van, maar waarschijnlijk weet @:Poepz0r meer.
//edit: al besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |