Past mooi bij Tom.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Live streamen. Alles is content.
Ik hou van voorspel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh welke vraag dan? Voorspelspel bedoel je denk ik
Ik mot ze niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger stonden die achterlijke coronels op sneeuwkettingen.Nl, koffiestore.nl etc. Overal die hoofden
KOPKAAS VOOR KERELSquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger stonden die achterlijke coronels op sneeuwkettingen
Nl, koffiestore.nl etc. Overal die hoofden
Plasmadiscounterquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Vroeger stonden die achterlijke coronels op sneeuwkettingen.Nl, koffiestore.nl etc. Overal die hoofden
Ja. Omdat er veel sets zijn gespeeld tot nu toe vermoed ik dat dat getal ook best hoog gaat uitkomen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De sets over volle vijf legs?
Vollegens mijn zitten we nu op 14.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja. Omdat er veel sets zijn gespeeld tot nu toe vermoed ik dat dat getal ook best hoog gaat uitkomen?
Gohquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Van horen zeggen is Tom niet alleen een act, maar werkelijk een hele nare man.
Iedereen in dat autootje rijden circuit is naar. Tokkie Verstappen, pa Verstappen, Robert doornlul, Tim en Tom, Olav Mol.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Van horen zeggen is Tom niet alleen een act, maar werkelijk een hele nare man.
Staan wij achter Nick Crouwel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Autootjerijden trekt duidelijk levensgevaarlijke mensen aan.
Net zo'n tyfuskop als die Boris Kczmar. Daarom kijk nooit naar Boris aids.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh oh oh wat een act
Bekijk deze YouTube-video
Vrouw van Doornbos had weer een heerlijke outfit aan vdweek bohquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen in dat autootje rijden circuit is naar. Tokkie Verstappen, pa Verstappen, Robert doornlul, Tim en Tom, Olav Mol.
Eng, eng, eng.
Ik sta vooralsnog alleen achter Jimmy van Schie. Ik heb in achttien jaar darts kijken teveel achter mensen gestaan die niet hebben geleverd.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vollegens mijn zitten we nu op 14.
Ik ook. Ik noem een Jeroen Verhoeven, Robin Ferdinandus etcquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sta vooralsnog alleen achter Jimmy van Schie. Ik heb in achttien jaar darts kijken teveel achter mensen gestaan die niet hebben geleverd.
En Stevie Moreiraquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Ik noem een Jeroen Verhoeven, Robin Ferdinandus etc
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sta vooralsnog alleen achter Jimmy van Schie. Ik heb in achttien jaar darts kijken teveel achter mensen gestaan die niet hebben geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |