Goed ideequote:
Witte chocolade is geen chocoladequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee alleen witte choc
ik hoor ze er anders niet opquote:
'We kill the flame' verwijst ook naar de zon, daarom zien we die niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef 4-elements het volgende:
Past goed bij het weer van de afgelopen 2 weken.
Ja, ik weet inmiddels wel dat ik bepaalde artiesten meestal niks vind of meestal wel goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat had je al voorspeld.
Stukje self fulfilling prophecy
Die van Bowie komt ook wel goed in de buurt moet ik zeggenquote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Witte chocolade is geen chocolade
ALS je ze kent dan he?!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik weet inmiddels wel dat ik bepaalde artiesten meestal niks vind of meestal wel goed
Dit is eentje van meestal niks
Bowie - Blackstarquote:
Beide lekker sinisterquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die van Bowie komt ook wel goed in de buurt moet ik zeggen
Boksquote:
Was ook de eerste die in mij opkwam. Inclusief clip.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die van Bowie komt ook wel goed in de buurt moet ik zeggen
In het midden in het land (boks ouwe)quote:
Bowie - Lazarusquote:
Jaquote:
je hebt ongelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dit nummer ik niet
Maar ik weet wel dat ik Leonard Cohen meestal niks vind. En dat klopt.
Iedereen drinkt bier in het cafequote:
Nee niemand van zijn vrienden nam hem mee.quote:
Ik heb ongelijk over wat ik niks vind?quote:
is al besprokenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Niemand van zijn vrienden nam hem mee.
Daar aan de haven?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iedereen drinkt bier in het cafe
ja. zo moeilijk was de zin toch niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ongelijk over wat ik niks vind?
Alleen de KFC nog dan. De Police heeft McDonalds inmiddels geslotenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey, een liedje over McDonald's en KFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |