michiel heeft het helaas niet door. jan moet gewoon wat directer zijn want het is niet zo dat het nuquote:
Ja idd. Echt complete mismatch deze twee. Gaat allemaal langs elkaar heen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
michiel heeft het helaas niet door. jan moet gewoon wat directer zijn want het is niet zo dat het nu
voor hem nog 50/50 of 60/40 is, het is duidelijk gewoon al meer dan 90% een dikke nee.
Hij heeft zelf mogen kiezen uit de inzendingen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Die Jan is een rare, maar die Michiel is gewoon gecast door de productie om reuring te schoppen en TV te maken en had daar helemaal niet moeten verschijnen. Dramaqueen en druktemaker dus ik snap Jan in deze dan ook wel weer. Dit is niet waarom hij gevraagd heeft.
Tja, dat is wat ik en jij zien, niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft zelf mogen kiezen uit de inzendingen?
Die vriend van jan had er een beetje tussen moeten gaan zitten. Hup, Jan een dutje doen op de bankquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:50 schreef Perrin het volgende:
Michiel kan ook niet zo lekker met kritiek omgaan.
Weet niet of Judith echt heel warm loopt voor m. Maar er is zeker een soort klik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Remco het volgende:
Bart en Judith passen op de een of andere manier echt heel goed bij elkaar.
Zeg maar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Remco het volgende:
Bart en Judith passen op de een of andere manier echt heel goed bij elkaar.
Het zijn beide echt heel vreemde vogels als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Die vriend van jan had er een beetje tussen moeten gaan zitten. Hup, Jan een dutje doen op de bank
en dan die huisvriend samen met michiel in de keuken en wat vragen stellen en zo.
Ik krijg het idee dat de productie ze echt aan het dwingen is om samen in die keuken te staan
Bart is echt een onwijs leuke kerelquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
netjes, judith pakt het ongelukje goed op. sommige andere kandidaten zouden daar heel anders over doen.
maar bart is dan ook een leuke kerel, en hij is erg enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |