SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ZoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er geen geheim van gemaakt dat mijn vriendin die ik al een aantal jaar heb niet geboren is als vrouw, ze is het in mijn ogen nu wel. Hoe zie jij dat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:33 schreef kree het volgende:
niks? ik ga uit van wat je zelf verteld hier?
Nee geen grapjeLach met een schone bips![]()
Kan beter. Maar voor mij doen redelijk. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een kleine onderbrekingquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan beter. Maar voor mij doen redelijk. En jij?
( er moest iemand om 4 uur uit bed om vuurwerk te gaan halen en dan wordt alles wakker, pup enzo )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kan? maar dan weet ik niet het hele verhaal of gewoon niet meegekregen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb er geen geheim van gemaakt dat mijn vriendin die ik al een aantal jaar heb niet geboren is als vrouw, ze is het in mijn ogen nu wel. Hoe zie jij dat?
Nee geen grapje
Weet nog niet echt wat je bedoelt, maar haal er wel uit dat t lastig voor je is.Do what you love, love what you do!![]()
O jee ook al, naar Duitsland?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een kleine onderbreking
( er moest iemand om 4 uur uit bed om vuurwerk te gaan halen en dan wordt alles wakker, pup enzo )
Lekker dan he, daar zit je dan in de vroege ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ook al, naar Duitsland?
Lekker dan he, daar zit je dan in de vroege ochtend
Gelukkig waren pup en andere hond bereid om de ogen weer te sluiten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou nee, niet lastig hoor. Vaker lastiger voor anderen om te accepteren. Wilde gewoon jouw inzicht even wetenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
kan? maar dan weet ik niet het hele verhaal of gewoon niet meegekregen?
Weet nog niet echt wat je bedoelt, maar haal er wel uit dat t lastig voor je is.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nee, niet lastig hoor. Vaker lastiger voor anderen om te accepteren. Wilde gewoon jouw inzicht even wetenowh dat geef ik wel als je wil, maar ik ken dus het niet helemaal in detail, dus dat maakt t lastig om er wat over te zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nee, niet lastig hoor. Vaker lastiger voor anderen om te accepteren. Wilde gewoon jouw inzicht even weten
Al met al met wat je nu zegt snap ik je wel.Do what you love, love what you do!![]()
O netjes KW je mag steeds meer trots opjezelf zijn.quote:
Hoelang ben je nu gestopt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Datis net zo slechtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maandje van het roken af. nu vapen, maar dat is 95% minder ongezond. Dus daar doe ik het voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes KW je mag steeds meer trots opjezelf zijn.
Hoelang ben je nu gestopt?![]()
doe nog een dikke peuk. haha lol zal ik stoppen volgend jaar?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Daar zijn de meningen ook over verdeeld, lees niet anders dan dat het nog slechter zou zijn dan rokenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maandje van het roken af. nu vapen, maar dat is 95% minder ongezond. Dus daar doe ik het voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: