Ja, ik snap de adoratie voor de LB versie van Behind blue eyes echt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef Zorro het volgende:
En dan krijgen we daarna Limp Bizkit ook nog eens met de volkomen verkrachting van een prima WHO-nummer
World Health Organisation?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef Zorro het volgende:
En dan krijgen we daarna Limp Bizkit ook nog eens met de volkomen verkrachting van een prima WHO-nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje de verwachte nummers bij de laatste 4 en Arriving. Bowie is een vreemde: Paar grote verliezers maar Changes pakte al flink en Ziggy al helemaal. Ook Dotan is ineens weer credible, blijkbaar.
Grote winnaars van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Smiths stijgen verder en Queen pakt ook weer flink. Karin Bloemen won gisteren, uiteraard he, DBZ.
Verliezers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel FOK! tevreden, Suus en Freek de grote verliezers. Opvallend is dat Queen ook hier tussen staat, bij Queen en Bowie lijkt een wisseling van de wacht gaande.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de hoogste van vorig jaar die al geweest zijn vind ik Rick Astley opvallend, die was juist aan een opmars bezig maar is de laatste 3 jaar flink aan het zakken. Verder niet heel verrassende namen, behalve wellicht dat Supertramp ook lekker stuivertje aan het wisselen is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat zijn mensen die denken dat dat het origineel is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ik snap de adoratie voor de LB versie van Behind blue eyes echt niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik heb nostalgische gevoelens bij 'binnen'quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag wel onder Crime of the Century trouwens. Maar vind het een van z'n minder vervelende
Kan er niets aan doen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Iets zegt me dat ze het daar met health niet zo nauw namen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
World Health Organisation?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ooit nog op P17 dames en heren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ondertussen Barracuda maar even terugluisteren, vond half 6 vanochtend iets te vroeg voor een stemplaatje"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik ook. Big Brother 1, Marco over de schuttingquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb nostalgische gevoelens bij 'binnen'
Kan er niets aan doenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
NEE Eros natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:22 schreef Isorden het volgende:
Ondertussen Barracuda maar even terugluisteren, vond half 6 vanochtend iets te vroeg voor een stemplaatje
TssssUn dann rettet kein Kavallerie,
Stamp met je voeten op de grond, draai een keer in het rond[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ik snap de adoratie voor de LB versie van Behind blue eyes echt niet.Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Ik luister nu naar de juiste Musica E.
BWOOOOHHHHH genot
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat is een walgelijke verkrachtingquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ik snap de adoratie voor de LB versie van Behind blue eyes echt niet.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stamp met je voeten op de grond, draai een keer in het rond
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
niet normaal marco borsato in de top 2000
Hij heeft aan kinderen gezeten en alles
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is dat ook niet de reden dan dit forum bestaat? Bb1?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook. Big Brother 1, Marco over de schuttingWir tanzen im viereck
@meldpunthuiselijkgeweldquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vandaag is blauw
de kleur van jouw lippen
nummer 4 in de DELA top 50-XOXO-![]()
Dat blijkt misschien anders te zijn toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef Paul het volgende:
Hij heeft aan kinderen gezeten en allesWir tanzen im viereck
Iig de reden dat we tong80 hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is dat ook niet de reden dan dit forum bestaat? Bb1?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
lippen, niet ogenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:meldpunthuiselijkgeweldWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Separate the art from the artist ja tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef Paul het volgende:
Hij heeft aan kinderen gezeten en alles(she/her)![]()
Mooi nummer
Verkeerde versie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iig de reden dat we tong80 hebbenWir tanzen im viereck
Oh we zijn al bij LB, mwah laat Barracuda nog maar even doorlopen dan
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik geniet nog van Eros en Andreaquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef Isorden het volgende:
Oh we zijn al bij LB, mwah laat Barracuda nog maar even doorlopen dan
Un dann rettet kein Kavallerie,
Die is ff pissenquote:
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Ik helaas ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef alopio het volgende:
Limp Bizkit live gezien
Komt wel dichtbij zoI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
datisjouwmeningquote:Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Ik Marcoquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef alopio het volgende:
Limp Bizkit live gezien
Komt wel dichtbij zo
Doe jij toch beter danWir tanzen im viereck
Iedereen voor wie iets uit de DELA top 50 wordt gedraaid heeft blauwe lippenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe denk je dat lippen er uit zien na asphyxia?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb blauwe ogenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef alopio het volgende:
Limp Bizkit live gezien
Komt wel dichtbij zo
Komt wel dichtbij zoLosers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Die ontbreken niet per se hoor, en hier had gewoon the versie van The Who kunnen staan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:27 schreef alopio het volgende:
En dan ontbreken Nookie en Break Stuff
Smakeloos land"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Godzijdankquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:27 schreef alopio het volgende:
En dan ontbreken Nookie en Break Stuff
Smakeloos landWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat verkracht en van die solo blijft walgelijk. De rest gaat wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij Lil Kleine geweest?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:27 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen
Komt wel dichtbij zo![]()
Het heeft 1,5 uur mogen duren. Kind 2 ook wakker en meteen aan. Ik zal ze eens gaan voeren.
Tot vanavondWir tanzen im viereck
Hij trolt je.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat blijkt misschien anders te zijn toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
I was born this wayLosers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
Forum Opties Forumhop: Hop naar: