Top 2000 quiz op de NPO.quote:
Morad was zo enorm teleurstellendquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Top 2000 quiz op de NPO.
Als je daar als BN’er gaat zitten en niets weet ben je een eikel. Dubbele eikelpunten als je radio 2 dj bent.
Weet je wel veel, dan stijg je in mijn eeuwige achting
Dat was een keer bij de agogo.quote:
Ah kijk, dat verklaartquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was een keer bij de agogo.
Als ik me goed herinner was dat van een toneelstuk dat Jim Steinman op zijn high school regisseerde
Maar Paul heeft heus wel kennis van muziek,begon te draaien in de Bluetiik inquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Top 2000 quiz op de NPO.
Als je daar als BN’er gaat zitten en niets weet ben je een eikel. Dubbele eikelpunten als je radio 2 dj bent.
Weet je wel veel, dan stijg je in mijn eeuwige achting
Dit is waarom ik van Reddit houquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_summer_night_intro/
Ik volg daar ook AskHistorian, waarin er vragen aan historici worden gesteld. Heb toen met veel plezier de thread gelezen of Hitler als maagd gestorven wasquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is geen fok, maar het heeft zijn charme
Verhip ja.quote:
Vrouwen die nu een jaar of 45, 50 zijn. Die in 1990 kwijlend voor de tv lagen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me dit nooit echt afgevraagd, maar wie stemt er toch in godsnaam op Clouseau?
Oeh leuk, zal ik eens opzoekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik volg daar ook AskHistorian, waarin er vragen aan historici worden gesteld. Heb toen met veel plezier de thread gelezen of Hitler als maagd gestorven was
Dealquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ga het de komende dagen goedmaken
Truste Okkie!quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:09 schreef ok01 het volgende:
Toepasselijk nummer om te gaan slapen. Daar gaat Okkie.
Later skaters
Lol. Eerder 60-70quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vrouwen die nu een jaar of 45, 50 zijn. Die in 1990 kwijlend voor de tv lagen.
Ze stonden vroeger steeds in de Tina, ik snapte niet wat er zo leuk aan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |