Zij is een lopende encylcopedie. Niet te verslaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft mrs. Pippen nog meer algemene (feiten)kennis dan jijzelf?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:38 schreef PippenScottie het volgende:
David Coverdale God. Hele mooie liedjes gemaakt met Deep Purple die je nooit hoort.
Ik was dit jaar op een random vrijdag helemaal naar Valkenburg gereden om Glenn Hughes te zien, die nummers speelde uit die periode. Was erg tof.
Het openluchttheater in Valkenburg is overigens de mooiste concertlocatie in Nederland
Zelfs Eckdom niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zij is een lopende encylcopedie. Niet te verslaan
Die leeft nog hoorquote:
31 jaar.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:38 schreef PippenScottie het volgende:
Het openluchttheater in Valkenburg is overigens de mooiste concertlocatie in Nederland
Oh lol. De enige boyband waar ik alles van wist was de Backstreet Boys, want zusje was fan.quote:
Moest er wel om lachenquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh lol. De enige boyband waar ik alles van wist was de Backstreet Boys, want zusje was fan.
Alle One Direction leden die niet Harry Styles zijn zijn inwisselbaar
Limburg. Het theater staat tegen de mergelgrotten aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Valkenburg in Limburg of in Zuid-Holland?
Qua Nederlandse openluchttheaters ben ik tot nu toe het meest onder de indruk van Caprera in Bloemendaal.
OLT Rivierenhof in Deurne, Antwerpen is hier nog wel een grotere fave
Liam Payne heeft dus geen solonummers in de lijst. Z’n enige grote hit als solo-artiest was For You met Rita Oraquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alle One Direction leden die niet Harry Styles zijn zijn inwisselbaar
Vannacht zaten BB en SG in hetzelfde uurtje, zooo toevallig. De Girls stonden hoger, maar hadden volgens Daniël niet gewonnen omdat de Boys harder gestegen waren dit jaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh lol. De enige boyband waar ik alles van wist was de Backstreet Boys, want zusje was fan.
quote:
De soundtrack van 50 shades is onmisbaar jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liam Payne heeft dus geen solonummers in de lijst. Z’n enige grote hit als solo-artiest was For You met Rita Ora
Plaatje ken je misschien nog wel van de soundtrack van 50 Shades![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb hetzelfdequote:Op zaterdag 28 december 2024 06:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had al veel respect voor DJ Paul, maar dat is na de quiz nog toegenomen
Wat was er in de quiz dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had al veel respect voor DJ Paul, maar dat is na de quiz nog toegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |