Dit is normaal deze week eerder een tijdstip dat ik ga slapen.quote:
Ga zelf zo nog pittenquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is normaal deze week eerder een tijdstip dat ik ga slapen.
Les lacs du Connemara![]()
Ik ga ergens nog een siesta doen vanmiddag. Vanavond weeer naar Zwolle. Pubquizquote:
We waren vorig jaar op vakantie in Ierland. Toen heb ik de Pippies relevante liedjes laten horen. We waren ook in Connemara, dus deze kwam zeker voorbijquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:24 schreef ok01 het volgende:
Dit hoor ik ook altijd alleen tijdens de T2000
Oeh succes!quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga ergens nog een siesta doen vanmiddag. Vanavond weeer naar Zwolle. Pubquiz
Succes alvast Pip, hou de eer hoogquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga ergens nog een siesta doen vanmiddag. Vanavond weeer naar Zwolle. Pubquiz
Goeie muzikale opvoeding! Mijn vader liet me alleen maar Bach of Frank Sinatra horen. Ben uiteindelijk toch wel enigszins goed terechtgekomenquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We waren vorig jaar op vakantie in Ierland. Toen heb ik de Pippies relevante liedjes laten horen. We waren ook in Connemara, dus deze kwam zeker voorbij
Het is een algemene quiz. Mevrouw Pippen doet ook mee, dus ik maak me geen zorgen om de winstquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Succes alvast Pip, hou de eer hoog![]()
En neem een voorbeeld aan De Buis en ga er met de hoofdprijs vandoor
Meer dan enigszins, okkie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Goeie muzikale opvoeding! Mijn vader liet me alleen maar Bach of Frank Sinatra horen. Ben uiteindelijk toch wel enigszins goed terechtgekomen
Ook nait best. Gelukkig heb je Dio uiteindelijk ontdekt. Op de kinderbijbel lezen na, heeft mijn vader de kerkelijke indoctrinatie niet verder vervolgd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meer dan enigszins, okkie.
En niets mis met Bach en Sinatra.
Ik heb het grotendeels met het Liedboek voor de kerken moeten doen.
Tsja, ik sliep gisteren om 12:35 toen coney island voorbij kwam. Dus begrijp Gale wel een beetjequote:Op zaterdag 28 december 2024 06:31 schreef PippenScottie het volgende:
@:gale_boetticher
Vampire genot! Nepfan die slaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik had als kind echt spotify moeten hebben. Het was moeilijk of duur om in de jaren ‘80 en ‘90 muziek te ontdekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ook nait best. Gelukkig heb je Dio uiteindelijk ontdekt. Op de kinderbijbel lezen na, heeft mijn vader de kerkelijke indoctrinatie niet verder vervolgd.
Gelukkig had mn oma CDs van oa The Beatles, Stevie Wonder en Bob Marley waardoor ik toch nog een redelijke muzikale opvoeding heb gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1310. Gorki - Mia (18)
1312. The Killers - Somebody Told Me (7)
1406. Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk (23)
1456. The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable Now (1)
1655. Stereophonics - Dakota (9)
1708. James Blunt - Goodbye My Lover (15)![]()
Niet in de lijst
Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn (4)
Fontaines D.C. - I Love You (5)
Gala - Freed from Desire (8)
CHVRCHES - The Mother We Share (2)
Haddaway - What Is Love (6)
Arcade Fire - No Cars Go (11)
The Smiths - Panic (13)
Tiffany - I Think We're Alone Now (16)
M.I.A. - Paper Planes (20)
Joy Division - Transmission (21)
Kanye West feat. Pusha T - Runaway (22)![]()
Alizée - Moi… Lolita (27)![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 28-12-2024 06:43:40 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Haha, dit is niet m’n normale bioritme. Alleen af en toe tijdens vakanties en vrijwel standaard nu tijdens de Top 2000-weekquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:34 schreef PippenScottie het volgende:
Wat heb jij eigenlijk voor bizar bioritme @:gretzl?
Morning Freshquote:
Heeft mrs. Pippen nog meer algemene (feiten)kennis dan jijzelf?quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een algemene quiz. Mevrouw Pippen doet ook mee, dus ik maak me geen zorgen om de winst
Weet nog dat ik als tienjarige met goede moed aan The White Album begon. Om vervolgens jeugdtraumas te krijgen toen ik Revolution 9 voor het eerst hoordequote:Op zaterdag 28 december 2024 06:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had als kind echt spotify moeten hebben. Het was moeilijk of duur om in de jaren ‘80 en ‘90 muziek te ontdekken.
Zij is een lopende encylcopedie. Niet te verslaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft mrs. Pippen nog meer algemene (feiten)kennis dan jijzelf?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:38 schreef PippenScottie het volgende:
David Coverdale God. Hele mooie liedjes gemaakt met Deep Purple die je nooit hoort.
Ik was dit jaar op een random vrijdag helemaal naar Valkenburg gereden om Glenn Hughes te zien, die nummers speelde uit die periode. Was erg tof.
Het openluchttheater in Valkenburg is overigens de mooiste concertlocatie in Nederland
Zelfs Eckdom niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zij is een lopende encylcopedie. Niet te verslaan
Die leeft nog hoorquote:
31 jaar.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:38 schreef PippenScottie het volgende:
Het openluchttheater in Valkenburg is overigens de mooiste concertlocatie in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |