Shotting Bluequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb tijdens een kerstdiner nogal wat shotjes gedaan net
joh, het moet toch ook een beetje te beluisteren zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:54 schreef alopio het volgende:
Eerst Venus en dan Jupiter en Mars
Ik vermoed lijst fixing
Gijs is jaloersquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
En intro van het volgende nummer. Ook een prestatie.
Ja maar zeker niet zijn beste.quote:
Die is niet lang.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef mario390 het volgende:
bij lange nummern hebben julie ook
comfortably numb vergeten
toch zie ik haar liever dan Jeroenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:56 schreef TLC het volgende:
Ugh krijgen we Desiree weer, das ook n gebed zonder end
Heeft bij mij ook een tijd geduurd voordat deze vielquote:
Het is vooral jammer dat het deze van de beste man is. Want dat had wel vrij gemakkelijk veel beter gekund.quote:
Nee ik vind Into My Arms nog mooierquote:
Zou me niet verbazen als Van Inkel Gijs weleens privéles heeft gegeven mbt irritatiefactoren voor luisteraars.quote:
Eens, wat een baasquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef PippenScottie het volgende:
Nick Cave is wel een oppergod hoor
Vandaag was Jeroen prima vond ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Van Inkel Gijs weleens privéles heeft gegeven mbt irritatiefactoren voor luisteraars.
Ze hebben samen een programma gemaakt, Dinges & Van Inkelquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Van Inkel Gijs weleens privéles heeft gegeven mbt irritatiefactoren voor luisteraars.
Zolang hij niet kapt met die walsjesonzin zou ik het nooit prima noemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaag was Jeroen prima vond ik.
Ja wat wil je als ie 17 minuten Iron Butterfly moet draaien.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
As I sad sadly by her sidequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik vind Into My Arms nog mooier
Oh ik wou net gaan slapen maar denk dat ik toch nog maar even wakker blijfquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
En dan gaat ze later vannacht kinky vragen stellen.
Hij heeft zich prima ingehouden vandaag ja, is al een stuk beter zoquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zat veel muziek in zijn uren. Dat hielp al.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat walsen is gewoon schrijnendquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zolang hij niet kapt met die walsjesonzin zou ik het nooit prima noemen.
Hij vernachelt net heel het iconische outro van Fly Me To The Moonquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wat wil je als ie 17 minuten Iron Butterfly moet draaien.
Grensoverschrijnend.quote:
Ik kan me er al niet meer aan ergeren. Het is nu acceptatie geworden.quote:
puntmutsenuurtje?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb witte chocolademousse en champagne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |