Ik was net op landelijke televisie. Nu jij.quote:
Screenshot gemaaktquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was net op landelijke televisie. Nu jij.
Metallicagodenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelachen.
Maar nee, dit was ik vorig uur
[ afbeelding ]
Raar 60’s haar genot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelachen.
Maar nee, dit was ik vorig uur
[ afbeelding ]
Gisteren was het ook al Deamon Hietaquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
"Djurmeen Wittimena"
Aldus de nieuwslezeres op Radio 2 zojuist.
Maar dat past niet in Poepzor z’n retoriek dat MvG meer titels heeft dan Taylor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waren natuurlijk wel veel minder tv-toernooien destijds. Laat staan vloertoernooien. Eurotours en World Series bestonden überhaupt niet.
Gouden vinger genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:04 schreef The_Undertone het volgende:
Straks Gilding-God tegen darteritis Neiten![]()
Even gisteren teruggekeken, Heta enige onder de 90, dat had je na 4 sets niet gedacht.
Ik werd vanochtend ook wakker met dichte neusquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Djurmeen. Heb je eindelijk goede kans ga je alsnog onderuit tegen een COVID-patient
Zwak immuunsysteem genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend ook wakker met dichte neus
Stukje hersteldagquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zwak immuunsysteem genot
Gezeten op de porseleinen troon.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:01 schreef fetX het volgende:
Buikgriep antigenot
Wel de hele dag darts kijken
Dunne kakka? Sterkte mn jongequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:01 schreef fetX het volgende:
Buikgriep antigenot
Wel de hele dag darts kijken
Volgende x wachten met opvreten tot het vlees gaar is maatquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Spugen, diarree, alles erop en eraan. Maar goed, dan hebben we die maar gehad
Hopelijk ben je niet gevaccineerdquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend ook wakker met dichte neus
Corona is als een frikandel hansquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet gevaccineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |