SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Heb jij de cijfers bij de hand?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat Taylor minder pdc titels heeft dan mvg en Taylor heeft langer pdc gegooid dan mvg tot nu toe
Ik wachtquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan ik voor je opzoeken allen
MvG 160 PDC titels, Taylor 184 PDC titelsquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan ik voor je opzoeken allen
Mvg heeft er 180+ werd vorige week verteld tijdens zn aankondiging dus dat lijkt niet te kloppenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
MvG 160 PDC titels, Taylor 184 PDC titels
ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lekker boeiend ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
182 incl BDO volgens Zjakquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg heeft er 180+ werd vorige week verteld tijdens zn aankondiging dus dat lijkt niet te kloppen
Gewoon met je ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Phil 236 incl BDO.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ok dat lijkt te kloppen met wat die MC zei vdweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |