abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zondag 29 december 2024 @ 22:32:22 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216082211
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat zou mooi zijn , maar wat komt er dan , eentje die nog gekker is
Lijkt me stug. Wat is het nut daarvan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216082282
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Kijkend naar wat er verder nog rondloopt tussen die siloviki is Poetin nog relatief gematigd. Er zijn nog veel grotere engnekken daar.
Ben benieuwd of ze nog iets naar voren weten te schuiven wat acceptabel is voor het Westen. Nu had die Navalny in het verleden ook merkwaardige uitspraken gedaan (wie niet?) maar het westen leek vergevingsgezind. Als het uit kringen van het huidige Kremlin moet komen, dan wordt het lastig.
pi_216082283
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Die reacties onder dat Telegraaf-artikel trouwens :')

Ongekend dat zo veel mensen nog in die Russische propaganda trappen.
Angsthazen die bang zijn voor Poetin's nucleaire bluf.
pi_216082290
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef capricia het volgende:
Keith Kellogg heeft drie opties beschreven.
Dus ja, een van die, of iets hybride, zal wel besproken worden.
Ik vraag me af wie de soldaten gaat leveren voor het bewaken van de DMZ.
Rusland heeft ook een aantal plannen gelanceerd. Het zegt allemaal niet zo veel op dit moment.

De aanhang van Trump denkt dat het een soort Jezusfiguur is die alles wel even oplost, als zou hij een toverstokje hebben. De onderhandelingspositie van de Russen wordt imo ook schromelijk overschat. Kijk het nog een halfjaar aan en het kaartenhuis flikkert vanzelf in elkaar.
pi_216082348
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Ben benieuwd of ze nog iets naar voren weten te schuiven wat acceptabel is voor het Westen. Nu had die Navalny in het verleden ook merkwaardige uitspraken gedaan (wie niet?) maar het westen leek vergevingsgezind. Als het uit kringen van het huidige Kremlin moet komen, dan wordt het lastig.
Navalny was ook een imperialistische engnek die vond dat de Krim bij Rusland hoort. Er is geen sprake van een democratisch alternatief in Rusland. Alles en iedereen is ontmanteld en opgesloten of het land uit gejaagd.
  Moderator zondag 29 december 2024 @ 22:38:59 #231
236264 crew  capricia
pi_216082373
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Rusland heeft ook een aantal plannen gelanceerd. Het zegt allemaal niet zo veel op dit moment.

De aanhang van Trump denkt dat het een soort Jezusfiguur is die alles wel even oplost, als zou hij een toverstokje hebben. De onderhandelingspositie van de Russen wordt imo ook schromelijk overschat. Kijk het nog een halfjaar aan en het kaartenhuis flikkert vanzelf in elkaar.
Dat is ook een van de drie opties: gewoon zo doorgaan en de gok wagen dat Rusland vanzelf in elkaar stort. Het Soviet Unie scenario.

Met die andere twee plannen (beiden het bevriezen van de frontlinie, met of zonder DMZ), gaat het probleem voor Poetin o.a. die Kursk-regio zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216082380
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Angsthazen die bang zijn voor Poetin's nucleaire bluf.
Dat, maar ook gewoon droeftoeters die roepen dat de NAVO de agressor is :')
  zondag 29 december 2024 @ 22:40:09 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216082414
China is er klaar voor.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216082466
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef Perrin het volgende:
China is er klaar voor.
[ x ]
Zelfs als China dit nu zou flikken zou Rusland dat nooit kunnen voorkomen.
pi_216082525
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 22:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is ook een van de drie opties: gewoon zo doorgaan en de gok wagen dat Rusland vanzelf in elkaar stort. Het Soviet Unie scenario.

Met die andere twee plannen (beiden het bevriezen van de frontlinie, met of zonder DMZ), gaat het probleem voor Poetin o.a. die Kursk-regio zijn.
Ja. Als je de frontlijn nu bevriest, dan betekent dat ook dat Koersk nu Oekraïens is. En dat is voor het Kremlin natuurlijk onbestaanbaar.
  Moderator zondag 29 december 2024 @ 22:46:02 #236
236264 crew  capricia
pi_216082590
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja. Als je de frontlijn nu bevriest, dan betekent dat ook dat Koersk nu Oekraïens is. En dat is voor het Kremlin natuurlijk onbestaanbaar.
Juist. Dan moet Rusland ook een stukkie territorium opgeven. En dat gaat Poetin nooit accepteren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216082638
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist. Dan moet Rusland ook een stukkie territorium opgeven. En dat gaat Poetin nooit accepteren.
“Met inachtneming van de huidige situatie op de grond” was het toch. Rusland eist ook grondgebied op wat ze niet bezetten. Dan ook de Oekraïense vlag hijsen in de hele Koersk-oblast.
pi_216082657
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216082849
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Navalny was ook een imperialistische engnek die vond dat de Krim bij Rusland hoort. Er is geen sprake van een democratisch alternatief in Rusland. Alles en iedereen is ontmanteld en opgesloten of het land uit gejaagd.
Dat was allemaal bekend. Navalny deed iets tegen corruptie, dat maakte hem in bepaalde kringen (ook in Nederland) populair. Een alternatief in het Kremlin moet politieke ervaring hebben. Dat maakt het zo lastig een acceptabel alternatief naar voren te schuiven.Het is Rusland. En ik ken ook niet alle leden van de Doema, FSB, SRV wat daar allemaal rondloopt en wat er nog aan banden met het Westen is.
  Forum Admin zondag 29 december 2024 @ 23:01:18 #240
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216082919
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:58 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat was allemaal bekend. Navalny deed iets tegen corruptie, dat maakte hem in bepaalde kringen (ook in Nederland) populair. Een alternatief in het Kremlin moet politieke ervaring hebben. Dat maakt het zo lastig een acceptabel alternatief naar voren te schuiven.Het is Rusland. En ik ken ook niet alle leden van de Doema, FSB, SRV wat daar allemaal rondloopt en wat er nog aan banden met het Westen is.
Als ik me niet vergis wilden ze ergens in Nederland een straat naar hem vernoemen.

Navalny was nooit onze vriend.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216082950
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als ik me niet vergis wilden ze ergens in Nederland een straat naar hem vernoemen.

Heeft een heel stuk over in de Duitse media gestaan. Navalny was tegen de corruptie omdat hij en z’n maten niet aan tafel zitten als de poet wordt verdeeld.

Niet omdat ze een democratisch Rusland nastreven en het imperialisme willen afzweren ofzo.
pi_216082988
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 22:29 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Dom-rechts O-)
Het is een rare mix van extreem-rechts en extreem-links.
pi_216082998
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Heeft een heel stuk over in de Duitse media gestaan. Navalny was tegen de corruptie omdat hij en z’n maten niet aan tafel zitten als de poet wordt verdeeld.

Niet omdat ze een democratisch Rusland nastreven en het imperialisme willen afzweren ofzo.
Ik had wel waardering voor die kerel. Zijn programma op youtube deed me denken aan de reportages van Peter R. de Vries.
  Moderator zondag 29 december 2024 @ 23:05:52 #244
236264 crew  capricia
pi_216083004
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij, de Duitsers en wat andere havikken.
Van de Fransen verwacht ik een lafhartige bijdrage.
Ik zou er juist ook niet-Navo landen bij betrekken.
En ook de hele opzet van de rules of engagement is best een interessante, als het zo ver komt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216083061
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Toch waren er Navalny knuffelaars, en hij had een anti-corruptie agenda die in smaak viel. Prigozhin was ook populair, in Rusland zelf en het Westen. Ja lastig, te bedenken wie je Russische vriend kan zijn als alternatief.

Heb jij een idee?
pi_216083142
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 23:08 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Toch waren er Navalny knuffelaars, en hij had een anti-corruptie agenda die in smaak viel. Prigozhin was ook populair, in Rusland zelf en het Westen. Ja lastig, te bedenken wie je Russische vriend kan zijn als alternatief.

Heb jij een idee?
Prigozhin liet tegenstanders met een hamer vermoorden. En Navalny gebruikte journalistieke middelen om misstanden aan de kijk te stellen.

Goede vergelijking wel.
pi_216083157
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 23:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik had wel waardering voor die kerel. Zijn programma op youtube deed me denken aan de reportages van Peter R. de Vries.
Hij was de enige hoop op verandering voor velen in Rusland, zeker na het uitroeien en wegjagen van alle andere georganiseerde oppositie.

Maar de man heeft zich diverse malen behoorlijk xenofoob en imperialistisch uitgelaten zonder daar echt afstand van te nemen. En dan zeg ik het nog netjes.
pi_216083173
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Het Rusland. Dat kan je niet veranderen vanaf je toetsenbord. Een alternatief, heb je daar ideeën over? Een interessante oppositie, een charismatisch figuur? Wat zou Rusland naar voren moeten schuiven?
  zondag 29 december 2024 @ 23:14:16 #249
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216083192
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 23:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zou er juist ook niet-Navo landen bij betrekken.
En ook de hele opzet van de rules of engagement is best een interessante, als het zo ver komt.
Vooral eens om daar ook neutrale landen bij te betrekken. Maar ik vrees dat Trump en Poetin een opzet maken waarin zij naar gelang in de toekomst het conflict kunnen opwarmen of afkoelen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_216083243
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Prigozhin liet tegenstanders met een hamer vermoorden. En Navalny gebruikte journalistieke middelen om misstanden aan de kijk te stellen.

Goede vergelijking wel.
Het is Rusland. Je kent veel feiten. En toen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')