Slaapzequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat slapen![]()
Truste schatjes!
Ja maar als ik dat wil doen moet ik wel voldoende slapenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig hier posten is toch ook fijn
Ja dat is ook mijn slechte gedeelte. Als ik inmiddels slaap dan wil het echter wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik er beter in was. Vooral inslapen ben ik slecht in.
ik had ze ooit allemaal. Helaas waren de uitslagen die week erg voorspelbaar kennelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik heb ooit 12 van de 13 goed bij Toto, alleen Twente moest zonodig thuis verliezen van MVV
Ja ok, wel nog even Queen afluisteren danquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat wil doen moet ik wel voldoende slapen
Freddie is nooit overbodigquote:
Hoe heet dat nummer?quote:
ja op zich wel, al word ik nog wel eens wakker van mijn rug.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn slechte gedeelte. Als ik inmiddels slaap dan wil het echter wel.
Weten we hier alles van natuurlijkquote:
Passin' me byquote:
Ik wacht op Il voloquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, wel nog even Queen afluisteren dan
Ik had iets meer dan 300 Euro gewonnenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had ze ooit allemaal. Helaas waren de uitslagen die week erg voorspelbaar kennelijk
Hoofdprijs iets van 100 euro oid
Iets met rubberen tegels.quote:
Zegt me niks qua titelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |