Gezellig hier posten is toch ook fijnquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat slapen![]()
Truste schatjes!
Ga ik naartoequote:
Frits van Turenhout zag dat het goed was.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik heb ooit 12 van de 13 goed bij Toto, alleen Twente moest zonodig thuis verliezen van MVV
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Truste schatjes!
Ik ben er best goed in gewordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben helaas een slechte slaper
Hoe dan? Al die spam gemist?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt vergeten te stemmen dit jaar.
de helft (de laatstequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had je de ontmaskeringen goed, of raad je niet mee?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Truste schatjes!
ik zou willen dat ik er beter in was. Vooral inslapen ben ik slecht in.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er best goed in geworden
Slaapzequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Truste schatjes!
Ja maar als ik dat wil doen moet ik wel voldoende slapenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig hier posten is toch ook fijn
Ja dat is ook mijn slechte gedeelte. Als ik inmiddels slaap dan wil het echter wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik er beter in was. Vooral inslapen ben ik slecht in.
ik had ze ooit allemaal. Helaas waren de uitslagen die week erg voorspelbaar kennelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef TLC het volgende:
Ik heb ooit 12 van de 13 goed bij Toto, alleen Twente moest zonodig thuis verliezen van MVV
Ja ok, wel nog even Queen afluisteren danquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat wil doen moet ik wel voldoende slapen
Freddie is nooit overbodigquote:
Hoe heet dat nummer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |