Dat was ook wel een dieptepunt van de dag ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hee Joh Jip is beslist infantieler.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Herman van Veen, Totoveren.
Zou d'r wel wat in kwijt willen hoorquote:
Wordt nu de mythe dat papa alles weet doorgeprikt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is een Mushanga? Wordt hier gevraagd
Swahili voor 'dikke kont'quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is een Mushanga? Wordt hier gevraagd
Oprechte vraag: heb je eigenlijk op Hind's Hall gestemd?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was ook wel een dieptepunt van de dag ja.
Gelukkig heb ik ook genoeg leuke dingen gehoord, daar niet van.
Ja bedankt, ik moet straks nog slapenquote:
Koen!quote:
slapen is overratedquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik moet straks nog slapen
Mensen met een goede muzieksmaak stemmen daar niet op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oprechte vraag: heb je eigenlijk op Hind's Hall gestemd?
Gewoon wat langer doorluisterenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik moet straks nog slapen
QFTquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen met een goede muzieksmaak stemmen daar niet op.
Slapenquote:
Had je de ontmaskeringen goed, of raad je niet mee?quote:
Ik ben überhaupt vergeten te stemmen dit jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oprechte vraag: heb je eigenlijk op Hind's Hall gestemd?
In februari zijn ze in NLquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Toto is altijd wel lekker. Moet dit door het jaar heen meer luisteren.
Wisten we wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:22 schreef EDMAN- het volgende:
Mushanga is a village in Saravan Rural District, Sangar District, Rasht County, Gilan Province, Iran.
quote:
Ik ben helaas een slechte slaperquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt vergeten te stemmen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |