Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef Cee het volgende:
Oké, dit wordt de eerste keer dat ik een nummer van Roxy Dekker ga horen.
Woon je onder een hunebed?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef Cee het volgende:
Oké, dit wordt de eerste keer dat ik een nummer van Roxy Dekker ga horen.
Ik begrijp niet helemaal wat er aan mijn reactie verwarrend is. Ik ben pop muziek veel minder gaan volgen op een gegeven moment.quote:
Ja die klinkt precies hetzelfde, die heeft wel een leukere tekst.quote:
Die heb ik misschien gehoord, maar weet het niet zeker.quote:
Nee niet gehadquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer waren jullie, of hadden jullie, een sugar daddy?
Nee,quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vinden jullie Lady Gaga knap?
Ik had dat graag zo gelatenquote:
Ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mensen boos maken maar dit vind ik best leuk
Merol heeft veel betere nummers dan hou je bek en bef me (en ook beter dan dit)quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Doe mij maar Merol... ik houd m'n bek wel en bef d'r
Oh is dat een ander liedje?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die klinkt precies hetzelfde, die heeft wel een leukere tekst.
Hier had ook Homburg kunnen staan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Hier had ook Anne-Fleur Vakantie kunnen staan
Je wilde het hoger zien?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat gewoon op 1118 ..... 1118.
Gooi jezelf weg Nederland.
Roept Raven van Dorst-associaties op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vinden jullie Lady Gaga knap?
Hap hap!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |