quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb inmiddels een baco ingeschonken.
Nee, niet eens, maar meestal stem ik pas op vrijdag een paar uur voor de stembussen sluiten en nu was ik het die vrijdag gewoon vergeten.quote:
Wordt het niet lastig als je lang 18 uur per dag hebt moeten slapen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er best goed in geworden
Je wist dat het Queen was!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken dit nummer van Queen niet. Dat had wel zo kunnen blijven wat mij betreft.
Hij gaat zo vanquote:
UIt mijn hoofd is dit een nummer van John die kon....quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef peaceman het volgende:
mooie dit wel. doet ie may denken jullie?
ik dacht er ook te laat aan dit jaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar meestal stem ik pas op vrijdag een paar uur voor de stembussen sluiten en nu was ik het die vrijdag gewoon vergeten.
Wat is de vorm waarbij je overal heel veel lijstjes van maakt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weten we hier alles van natuurlijk
Ah ja diequote:
Elke keer weer even dat sprankje hoop ...quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef EDMAN- het volgende:
Ik trap er niet meer in. Pharcyde staat er niet in.
Ik heb echt de indruk dat er een hele grote groep mensen is die maar blindelings op Bohemian Rhapsody stemmen en de rest dan aanvullen met overige Queen-nummers.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze van Queen is overbodig.
I want it all moet er als eerste uit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, ik val hiermee al jaren in herhaling maar er staat gewoon te veel queen nu in. Hoewel deze nog wel oké is
A Winter's Tale wat mij betreft.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
I want it all moet er als eerste uit.
Ik vind deze juist overbodigquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, ik val hiermee al jaren in herhaling maar er staat gewoon te veel queen nu in. Hoewel deze nog wel oké is
Neuh, want altijd uitgeput en vermoeidquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het niet lastig als je lang 18 uur per dag hebt moeten slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |