quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
sorry het ligt niet aan jullie of de muziek maar de opkomende hoofdpijn maakt wel dat ik op bed ga liggen.
Veel plezier nog
Zo ben je nog aan het rennen en zo zwem je.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet wel zwemmen als je in de Little River Band beland.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Hiervan vergeet ik ook altijd van wie dit is.
En er is nog een lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo ben je nog aan het rennen en zo zwem je.
LITTLE RIVER BANDquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Je hebt niet echt een Band met dit nummer?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, ik ben niet doofquote:
Jij kende de titel niet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Titel zei me niks, maar deze ken ik ook wel
HEB JE HET NU GENOTEERD?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, ik ben niet doof
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, ik ben niet doof
Ik ben meer essnhills lightquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt niet echt een Band met dit nummer?
Dan blijkt dat jij geen fan van de Little River Band.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, ben het over een jaar weer vergetenquote:
Elk uur heeft zijn eigen Gé, maar de gemiddelde kwaliteit gaat langzaam omhoogquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Je moet er een Gé voor over hebben, maar de rest is prima momenteel.
Noem je haar nu dik?quote:
Probeer het altijd wel maar ze zijn rennen altijd weg en ze moeten nog een heel stuk ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt niet echt een Band met dit nummer?
Ja ik kreeg een error, had gelijk Take the Long Way Home in mijn hoofd van Supertrampquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |