Beterschap Nizno!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
sorry het ligt niet aan jullie of de muziek maar de opkomende hoofdpijn maakt wel dat ik op bed ga liggen.
Veel plezier nog
Teveel wisselende muziek schijn je hoofdpijn van te krijgenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
sorry het ligt niet aan jullie of de muziek maar de opkomende hoofdpijn maakt wel dat ik op bed ga liggen.
Veel plezier nog
Keane?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Isorden het volgende:
Tussen 00:00 en 01:00 gewoon 2 stemplaten in 1 uur
Net Heart en Kansas achter mekaar was ook wel lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Isorden het volgende:
Tussen 00:00 en 01:00 gewoon 2 stemplaten in 1 uur
haar taste is mannen is anders uitstekend.quote:
Dat is balen, rustig aan en beterschap!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
Veel plezier nog
Beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
Veel plezier nog
dat had ik eerder moeten wetenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Teveel wisselende muziek schijn je hoofdpijn van te krijgen
Trusten en beterschap
Bloasontstekingquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Teveel wisselende muziek schijn je hoofdpijn van te krijgen
Trusten en beterschap
Dat is ook al lastig genoeg. Zelfs Jan heeft nog platen met enig karakter. Maar dit is pure middelmatige meuk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor het geval dat men denkt dat dit een prestatie is: Het volgende lied dat een recensie nodig heeft is Als Je Lacht van Jan Smit.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze avond een hoop goeie nummers. Dit is ook GENOT
Beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
Veel plezier nog
Nee dan leef ik voor eeuwig terwijl ik aan het zeilen (richting Amerika)quote:
Zijn meeste platen staan nog lager bij mij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook al lastig genoeg. Zelfs Jan heeft nog platen met enig karakter. Maar dit is pure middelmatige meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |