Waar is de poll?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Maar de rondvraag. Borsten of billen?
Heb het al een paar keer gezegdquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als je Morad elke keer met die quizjes met het café publiek bezig ziet zou je denken dat hij van muziekquizzen houdt. En dan blijkt ie niets van muziek te weten in die T2000 quiz
Borsten dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Billenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Je bedoelt natuurlijk Tetten.quote:
Borstenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Billen. Geven fijner houvastquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Both.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
PVV?quote:
Die ook ja.quote:
Billen!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Dat heb ik ook wel. Maar goed, als je moest kiezen dan vind ik een mooi paar borsten wel lekkerder denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Both.
Leuke voorkant en platte kont doet mij niks en andersom ook niet. Moet echt een combo zijn.
Ik wist dit en ik heb het idee dat ik sommigen hier te goed kenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Billen. Geven fijner houvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |