Dat zijn potjes saus..quote:
Had je die sate?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het één keer geprobeerd. Vond het niet, met nadruk op niet, te eten.
Nee die kip geloof ik. Maar het is al heel lang geleden hoor. Misschien hebben ze de smaak aangepast.quote:
Er zit geen kip in Chicken Tonight. Het is saus.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee die kip geloof ik. Maar het is al heel lang geleden hoor. Misschien hebben ze de smaak aangepast.
Nee, dat is het niet. Je moet er zelf nog kip bij doen.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, het is kant en klaar.
Mutsie, het is kant en klare saus.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je moet er zelf nog kip bij doen.
Waarom elke keer over die kosten beginnen? Niet iedereen vindt de prijs de belangrijkste factor om te bepalen welk product je koopt. Voor heel veel mensen is gemak en tijdsbesparing heel wat geld waard.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tien keer zo duur he. Investeer 1 keer in een goed koksmes dat je jaarlijks laat slijpen en dan zul je geen traanogen (of stinkhanden als je beetje handig snijdt) meer hebben en qua kosten haal je dat er ook wel uit want met dat ene mes doe je je leven lang.
Volgens mij is de gemiddelde Chicken Tonight (zoals zoetzure ofzo) een vrij neutrale smaak. Als je dat echt niet vindt te eten ben ik benieuwd wat je dan wel lust.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het één keer geprobeerd. Vond het niet, met nadruk op niet, te eten.
Het is al lang geleden dat ik het geproefd heb. Misschien is het veranderd.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is de gemiddelde Chicken Tonight (zoals zoetzure ofzo) een vrij neutrale smaak. Als je dat echt niet vindt te eten ben ik benieuwd wat je dan wel lust.
Ach, jij eet nog gezond. Ik eet al sinds mijn 10e, dus nu ruim 40 jaar 2 boterhammen met hazelnootpasta als ontbijt. Niet meer, niet minder en als ik op een lege plek grijp wil ik nog wel eens naar de dichtstbijzijnde supermarkt lopen, een nieuwe pot halen en daarna pas ontbijten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:29 schreef Vincent_student het volgende:
Wat een verhalen. Ik dacht dat scheurbuik tot het verleden behoorde. Ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn ontbijt wel elke dag hetzelfde is: twee volkoren boterhammen, één met kaas, één met pindakaas. Daarna een appel en en een banaan. Nog geen lichaamsklachten gehad na al die jaren.
En deel je dan ook met je geliefde en/of kinderen als het zo'n dure pot betreft?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, jij eet nog gezond. Ik eet al sinds mijn 10e, dus nu ruim 40 jaar 2 boterhammen met hazelnootpasta als ontbijt. Niet meer, niet minder en als ik op een lege plek grijp wil ik nog wel eens naar de dichtstbijzijnde supermarkt lopen, een nieuwe pot halen en daarna pas ontbijten.
Heb ook een periode gehad dat ik de potten verzamelde. Ik had tientallen potten met de meest bijzondere hazelnoot/chocopasta's uit verschillende landen, supermarkten en speciaalzaken
Ik koop nog steeds in elke stad waar ik op vakantie ben een pot. Peperdure bonbonzaak ergens in Frankrijk? Hop, 14 euro voor een potje neertikken. Kom ik met dit soort dingen thuis. hazelnootpasta-expert...je kan het maar zijn
Die visstickpizza is echt hell to the no verkrijgbaar in Italiëquote:Op zondag 9 februari 2025 03:54 schreef 111210 het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik het bijzonder blijf vinden dat dit in italie gewoon best veel verkocht wordt vind ik het nog bijzonderder dat deze pizza er in het echt beter uit ziet dan op de verpakking.
Want dat is vrijwel altijd het omgekeerde
Ik heb geen geld voor kids. Die potten zijn veel te duur om er 2 hobby's op na te houdenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En deel je dan ook met je geliefde en/of kinderen als het zo'n dure pot betreft?
Vriendin van me had hele dure pistachepasta en nog wat van dat soort potten gekocht, bedoeld voor bonbons maken.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor kids. Die potten zijn veel te duur om er 2 hobby's op na te houden![]()
Nee, mijn vriendin doet vrolijk mee om bijzondere potten uit te zoeken als we ergens zijn. En proeft graag, al eet zij zelden zoete meuk op brood.
Die zag ik ook wel eens ergens staan ja. 20 euro voor een potje.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me had hele dure pistachepasta en nog wat van dat soort potten gekocht, bedoeld voor bonbons maken.
Kinderen hadden dat lekker dik op brood gesmeerd voor school zonder erg erin te hebben. Was een dure les dat niet weg te bergen
Deze vistick pizza misschien niet, maar de schappen liggen daar wel degelijk vol met diepvriespizzas die er net zo smerig uit zienquote:Op zondag 9 februari 2025 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Die visstickpizza is echt hell to the no verkrijgbaar in Italië![]()
Ik heb een keer zon pot laten vallen in mijn vakkenvuller tijd. Meteen allergie voor dat spul gekregenquote:
Er zijn meer maaltijden in een dag, dan eet je vast wel wat anders. Leuke hobby trouwens! Hoelang blijft zoiets goed trouwens?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, jij eet nog gezond. Ik eet al sinds mijn 10e, dus nu ruim 40 jaar 2 boterhammen met hazelnootpasta als ontbijt. Niet meer, niet minder en als ik op een lege plek grijp wil ik nog wel eens naar de dichtstbijzijnde supermarkt lopen, een nieuwe pot halen en daarna pas ontbijten.
Heb ook een periode gehad dat ik de potten verzamelde. Ik had tientallen potten met de meest bijzondere hazelnoot/chocopasta's uit verschillende landen, supermarkten en speciaalzaken
Ik koop nog steeds in elke stad waar ik op vakantie ben een pot. Peperdure bonbonzaak ergens in Frankrijk? Hop, 14 euro voor een potje neertikken. Kom ik met dit soort dingen thuis. hazelnootpasta-expert...je kan het maar zijn
Ha ha, dat krijg je ervan als je zoiets gewoon in je keukenkastje zet.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me had hele dure pistachepasta en nog wat van dat soort potten gekocht, bedoeld voor bonbons maken.
Kinderen hadden dat lekker dik op brood gesmeerd voor school zonder erg erin te hebben. Was een dure les dat niet weg te bergen
wat is de lekkerste die je tot nu toe hebt gegeten?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zoiets heeft lidl ook af en toe, allemaal verschillende chocopastas.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |