SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja klopt, heb nu wel alle nummertjes van de doosjes die ik wil verkopen bij elkaar, misschien binnenkort eens hier in het lego topic gooienquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het al eens over gehad, dus die oplossing ligt niet zo voor de hand
Want gedoetjes
Ik zie echt nog amper fazanten, heel vroeger langs de snelweg weleens in een veld (langs de snelweg, little bit specific but ok). Als ik kijk naar de aantallen, dan nemen ze wel af, al zijn ze nog niet bedreigd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend op het industrieterrein fazanten aan het afschieten, wel een beetje onheilspellend als je in de dichte mist opeens een paar mannen met geweren ziet lopen. En precies toen ik er langs liep schoten ze er een paar uit de lucht
Is het heel veel en waarom wil je er vanaf?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, heb nu wel alle nummertjes van de doosjes die ik wil verkopen bij elkaar, misschien binnenkort eens hier in het lego topic gooien
Het ging hier zo net:quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat terwijl je gewond bent @:kwiwi
Vervolgens:quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging hier zo net:
* Struikelt op trap
"Godverdomme!"
* Gaat op de bank zitten vanwege de pijn, maar even beetje FOK!ken
* Post lapo
"GODVERDOMME!!!![]()
"
Hoho da hooj den lieven heer er nejt bie te haaln.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging hier zo net:
* Struikelt op trap
"Godverdomme!"
* Post lapo
"GODVERDOMME!!!![]()
"
Gaat het?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho da hooj den lieven heer er nejt nie te haaln.
Hier op het industrieterrein zie je ze nog wel heel veel (net als andere vogels en beestjes), geloof dat deze ook werden afgeschoten voor populatiecontrolequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt nog amper fazanten, heel vroeger langs de snelweg weleens in een veld (langs de snelweg, little bit specific but ok). Als ik kijk naar de aantallen, dan nemen ze wel af, al zijn ze nog niet bedreigd.
Misschien kunnen ze beter even andere diersoorten afknallen
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op het industrieterrein zie je ze nog wel heel veel (net als andere vogels en beestjes), geloof dat deze ook werden afgeschoten voor populatiecontrole
De Trekvogel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op het industrieterrein zie je ze nog wel heel veel (net als andere vogels en beestjes), geloof dat deze ook werden afgeschoten voor populatiecontrole
Sorry, heb onmeunig veel spijtquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho da hooj den lieven heer er nejt bie te haaln.
Ja het is veelquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het heel veel en waarom wil je er vanaf?
Nou eh, succesquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is veelEn ik wil er van af omdat een deel er van sets zijn die ik dubbel heb (koopjesjager jeweet), en ook gewoon sets die ik ooit wel heb gekocht maar niet gebouwd en nu teveel waard zijn
Zit hier van alles, momenteel ook hele roedels ganzen en andere trekvogels jaquote:
psst... doosje kopenquote:
Absoluut nietquote:
De caafs zullen lekker zachte ooglidjes hebben straksquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De meest random bestelling ooit:
Caafvoer en oogcreme.
Ja kon het proberen, je bent zo met geld aan het strooien vandaag met al je bestellingenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De caafs zullen lekker zachte ooglidjes hebben straks![]()
Wij hadden laatst een kluis en vogelvoer in één bestelling, was ook een beetje random.
Nou dat zet je verwondingen dan ook weer een beetje in perspectief hequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging hier zo net:
* Struikelt op trap
"Godverdomme!"
* Post lapo
"GODVERDOMME!!!![]()
"
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze 12,5 kg in de pakketautomaat gaan stouwen, maar dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kon het proberen, je bent zo met geld aan het strooien vandaag met al je bestellingen
Zeg dat wel, niks erger in het leven dan lapo stressquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zet je verwondingen dan ook weer een beetje in perspectief he![]()
Kusje eropKlaar nu
Is toch vrij compact meestal die pakken voer? Hoop voor je dat ze het niet in een kluisje bovenin stoppenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze 12,5 kg in de pakketautomaat gaan stouwen, maar dat is een ander verhaal
Ja dat heb ik ook steeds in een tuincentrum. Of dat er 25 kilo zakken liggen en ik denk van.. hmm dat is wel goede bang for your buckquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Misschien ook maar even een gezichtsmaskertje voor ze kopen dan
Oeh, vogelvoer.. mja.. ik was vandaag per ongeluk in een tuincentrum (moest pakketjes ophalen), maar toen kwam ik langs het vogelvoer en toen wilde ik bijna alles meenemen.niet gedaan en alleen een deurmat meegenomen.
Het zal wel loslopen, nu al een berichtje gekregen dat de oogcrème los van het caafvoer wordt bezorgd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch vrij compact meestal die pakken voer? Hoop voor je dat ze het niet in een kluisje bovenin stoppen
Hangt er vanaf hoe oud de persoon in kwestie is en in welke kringen diegene zich begeeftquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Net heerlie de peerlie irl gebruikt, dacht dat dat inmiddels wel een standaard uitspraak was in Nederland. Blijkbaar niet![]()
Zou leuker zijn als het ergens midden in het voer zat, soort surprisequote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen, nu al een berichtje gekregen dat de oogcrème los van het caafvoer wordt bezorgd.
Is een verstandige keuze, anders heb ik vast geen oogcrème meer en zit dat allemaal aan de binnenkant van de doos.
Mja.. zo heb ik een emmer met meelwormen.. ga ik volgens mij ook de hele winter mee doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook steeds in een tuincentrum. Of dat er 25 kilo zakken liggen en ik denk van.. hmm dat is wel goede bang for your buckMaar ja, wat moet ik met een 25 kilo zak vogelvoer, elke ochtend mee door de tuin slepen?
Een soort van surprisequote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als het ergens midden in het voer zat, soort surprise
Oh, ik bedoelde zo'n sinterklaas surprise, maar in mijn hoofd was het duidelijker dan dat het er stondquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietOf is dit een correctie van juf 4ebe?
zo hebben ze destijds bij bol.com een doos met een robotstofzuiger op een doosje Noa te zetten...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen, nu al een berichtje gekregen dat de oogcrème los van het caafvoer wordt bezorgd.
Is een verstandige keuze, anders heb ik vast geen oogcrème meer en zit dat allemaal aan de binnenkant van de doos.
Ik zat hier echt m'n hoofd te breken eroverquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laat maar, ik lees niet goedFFS
Ja dat klinkt niet handig, maar gelukkig is de klantenservice wel goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo hebben ze destijds bij bol.com een doos met een robotstofzuiger op een doosje Noa te zetten...
Doosje kapot, wonderbaarlijk het glas nog heel. Maar ja was wel een verjaardagskado dus gebeld... hoefde niet eens terug te sturen kreeg gewoon een tweede Noa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik las dus blijkbaar alleen maar dit:quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat hier echt m'n hoofd te breken erover
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als het ergens midden in het voer zat
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat klinkt niet handig, maar gelukkig is de klantenservice wel goed.
Moest je dan foto's sturen oid?
Vies verhaal, dus niet lezen als je aan het eten bent:niet eens. ze geloofden me op mn blauwe ogen die gewon grijs blauw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja klantenservice daar is primaOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Lijkt me een verstandige beslissing dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even wat eten makenSorry Kwi
Klantenservice is vaak dikke prima bij bol jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet eens. ze geloofden me op mn blauwe ogen die gewon grijs blauw zijn
en ja klantenservice daar is prima
ik ook maar dat komt ook omdat ik mee doe met GFK enquetes enzo waar je bol.com bonnen voor kan inwisselen en werkbonussen in bolbonnen kan omzetten dus dat tikt altijd lekker aan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klantenservice is vaak dikke prima bij bol jaDenk dat ik sowieso de meeste van mijn bestellingen bij bol doe
Viespeuken zijn dat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit hier van alles, momenteel ook hele roedels ganzen en andere trekvogels ja
Bonnen zijn ook wel handig ja, al krijg ik die niet zo vaakquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook maar dat komt ook omdat ik mee doe met GFK enquetes enzo waar je bol.com bonnen voor kan inwisselen en werkbonussen in bolbonnen kan omzetten dus dat tikt altijd lekker aan.
Nu theezeefjes en losse thee bezorgd gekregen
neuj dat heb ik niet... ik heb altijd enorm veel geduldquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonnen zijn ook wel handig ja, al krijg ik die niet zo vaakVind vooral de select wel makkelijk, altijd kunnen bestellen en vaak binnen een dag gewoon in huis zonder gedoetjes
Ja die schijten echt alles onderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 27-12-2024 21:04:25 ]Your beauty never ever scared me.
Op een onbewoond eiland.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi-mooi-mooi, t was echt niet gewoon
Iedereen riep hieperdepiep
Daarna werd ik bevrucht en gekloond
Volgens mij was die tekst net even wat anders.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi-mooi-mooi, t was echt niet gewoon
Iedereen riep hieperdepiep
Daarna werd ik bevrucht en gekloond
Echt waar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was die tekst net even wat anders.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik welquote:
In een onbewoond weilandquote:
Dit is de originele tekst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een onbewoond weiland
Loopt niemand voor je neus
Ja je voelt je d'r blij want
Lekker leven rare kneus
Geen pietsie pech want je hoeft er niets
Valt er niet van je fiets
Ligt op je luie haidewiets
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
Ik hoef mij de komende tijd niet te vervelen.Is ons ding er nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ineens zin in kaiserbroodjesquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Der Kaiser versteht es auch
Een kind onder de evenaar is meestal maar een zemelaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is de originele tekst.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens zin in kaiserbroodjes
Krijg ik weer een side eye?quote:
Was sagen sie? Sie braucht BRÖTTCHEN????quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg ik weer een side eye?
snap daar geen drol vanquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag een nieuw sudokuboek gehaald, kan het gelijk niet meer wegleggen, zo verslavend
Nee had hem eigenlijk vandaag wel verwacht als ik kijk naar wanneer die was verzonden maar wie weet morgen.quote:
Ein bißchenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was sagen sie? Sie braucht BRÖTTCHEN????
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee had hem eigenlijk vandaag wel verwacht als ik kijk naar wanneer die was verzonden maar wie weet morgen.
nee, gewoon brievenbus, want paste... Leek nog zo handigquote:
Omdat Vlinder.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Weten jullie waarom mensen kussen en zoenen?
Wat is het verschil tussen kussen en zoenen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Oh hmm naja we wachten het gewoon even af.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, gewoon brievenbus, want paste... Leek nog zo handig
Ja dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen kussen en zoenen?
HUHquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet.
Der Kaiser weet alles.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUH
Zijn er dingen die jij niet weet?
BROTCHENquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Der Kaiser weet alles.
Daarom is hij der kaiser.
Kussen is zonder tong en zoenen met, denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet.
Andersom toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kussen is zonder tong en zoenen met, denk ik.
Ja dit is echt het enige wak niet weet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUH
Zijn er dingen die jij niet weet?
Wiequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Was Bart z'n bestaan al vergeten. Kennen @:datismijnmening en @:nattekat hem eigenlijk?
Waarom zijn we hier op aarde?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit is echt het enige wak niet weet.
Mission accomplishedquote:
Nou ja kunt natuurlijk hamlapje buiten, hamlapje binnen spelen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En schroef je dan je tong er even tijdelijk even eruit ofzo als je zonder tong doet ?
Um der Kaiser zu dienen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn we hier op aarde?
Uhm. Het is nog voor tienen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kunt natuurlijk hamlapje buiten, hamlapje binnen spelen?
quote:
Jullie om mijn schrijfsels te aanschouwen, ik om ze te schrijven, zo rolt de Aarde vredig door het gesternte.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn we hier op aarde?
quote:
quote:
Eén grote verwarring deze avondquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Net ook al met die surprise.. we gaan lekker, al was dat gewoon harstikke per ongeluk en mijn schuld
Ik heb nu wel wat gegeten, dus hopelijk gaat het vanaf nu beterquote:
Bacteriën uitwisselen om weerstand op te bouwen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:21 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Uitstraling
JA DIE AUTO IS DUITSquote:
CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :Tquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:38 schreef kwiwi het volgende:
CUL / Meest vreemde kant en klaar producten
Dit is wel een topic voor mijn vrienden in de KSC dacht ik zo
weet je wie ook duits was?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DIE AUTO IS DUITS
WE ZIJN IN VORM
Ik gok ene Kaiser?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wie ook duits was?
[ afbeelding ]
Zou daarmee wachten tot Vlinder liever een boek gaat lezen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn koninkrijk voor zijn bakkebaarden.
Vlinder vindt het een afschuwelijk gezichtquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daarmee wachten tot Vlinder liever een boek gaat lezen.
Die pizza met vissticks.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:38 schreef kwiwi het volgende:
CUL / Meest vreemde kant en klaar producten
Dit is wel een topic voor mijn vrienden in de KSC dacht ik zo
Kleine kans?quote:
Nee, het is..quote:
Hij is wel redelijk keizerlijk gekleed, denk ikquote:
Incl. side eyequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij is wel redelijk keizerlijk gekleed, denk ik
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is..
* haalt diep adem
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!
Oh ja, morgen even bij kippie langsquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is..
* haalt diep adem
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!
Flinke wallen ookquote:
Ik dacht 1 nanoseconde dat het morgen al zondag was, maar dawasniequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, morgen even bij kippie langs
hij houdt graag zijn keizerlijke onderdanen in de gatenquote:
Oke, denk dat je nu op de lijst terecht komtquote:
Ach, met deze sagen weet je het nooit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht 1 nanoseconde dat het morgen al zondag was, maar dawasnie
Nou, lekker boeiendquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, denk dat je nu op de lijst terecht komt
Waarom genoot hij nog niet van zn pensioen dan? Slecht gespaard?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mag het, de man was 84 of zo
Bismarck wilde dat hij keizer werdquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom genoot hij nog niet van zn pensioen dan? Slecht gespaard?
Klinkt als Bismarck zn probleemquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bismarck wilde dat hij keizer werd
Owquote:Zaterdag 28 december
Tussen 10:00 - 18:00 uur
We verwachten je pakket door de brievenbus te bezorgen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus zelden zo'n berg gekeuteld als net
ik dacht dat prinsessen niet poeptenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, dimmy is viezig aan het doen buiten de KSC
[..]
Iew bij de top2000 bejaarden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Jongens, dimmy is viezig aan het doen buiten de KSC
[..]
quote:
Ja, geen idee, ik kom daar nooit.quote:
Prinsen wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik dacht dat prinsessen niet poepten
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik dacht dat prinsessen niet poepten
Is dat ons lot ook? Meepraten in die sc als we oud genoeg zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iew bij de top2000 bejaarden.
Maar daar weten ze natuurlijk niet wat een gerrie is..
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik kom daar nooit.
Nee, dan moet ik die onzin ook nog gaan luisteren zekerquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat ons lot ook? Meepraten in die sc als we oud genoeg zijn?
Ja, dat is onze eindbestemming.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en zo is de vierkant weer een driehoek...quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is onze eindbestemming.
en klagen dat er alleen maar moderne muziek in de top2000 staat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zo is de vierkant weer een driehoek...
echt he... Queen... langharig werkschuw tuig!!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en klagen dat er alleen maar moderne muziek in de top2000 staat.
De laatste luier om de bips.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is onze eindbestemming.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Was Bart z'n bestaan al vergeten. Kennen @:datismijnmening en @:nattekat hem eigenlijk?
alleen is het nog december, dus mogen we hier de dimmy's na drie uur 's nachts weer uit het foqueville dorpscafé dweilenquote:
Dat komt er dan bij jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nee, dan moet ik die onzin ook nog gaan luisteren zeker
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen is het nog december, dus mogen we hier de dimmy's na drie uur 's nachts weer uit het foqueville dorpscafé dweilen
die cafe is al om 23.59 geslotenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen is het nog december, dus mogen we hier de dimmy's na drie uur 's nachts weer uit het foqueville dorpscafé dweilen
*Komt kreunend en steunend van de bankquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:essnhills, zie je dit, hij noemt je bejaard
om vervolgens in feb alles in te halenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je dan in shock raakt?
luiboeiquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Komt kreunend en steunend van de bank
Hmmm?
Je bent zelf luiboeiquote:
die café?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die cafe is al om 23.59 gesloten
Wat?quote:
O haiquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Komt kreunend en steunend van de bank
Hmmm?
Zal voor mijn lever wel even schrikken zijn om weer een glas water te verwerken te krijgquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je dan in shock raakt?
quote:
Misschien is het Engels?quote:
quote:
ahahaha dat doen wij wel ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
sorry jongens ik ga niet op mijn spelling letten
Dank je.quote:
Nee.quote:
dan leng je het eerst met water aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal voor mijn lever wel even schrikken zijn om weer een glas water te verwerken te krijg
Met een:quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahaha dat doen wij wel ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bespaar de moeite maar doe wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahaha dat doen wij wel ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal voor mijn lever wel even schrikken zijn om weer een glas water te verwerken te krijg
Eerder Duitsquote:
Ben jij ook een top2000 bejaarde?quote:
welnee, doe lekker je ding... dit is de SCquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bespaar de moeite maar doe wat je niet laten kan.
Halve maan, platte hoof, BMW, vierenklep, Besiktas, ipne haar, Attaturk, ook een Turk! ook een Turk!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
sorry jongens ik ga niet op mijn spelling letten
Zij is gewoon een levende legende in die reeksquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij ook een top2000 bejaarde?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve maan, platte hoof, BMW, vierenklep, Besiktas, ipne haar, Attaturk, ook een Turk! ook een Turk!
Ik ben Turk Turk Turk, jij bent Turk Turk Turk, allemaal Turk Turk Turk
yes rightquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve maan, platte hoof, BMW, vierenklep, Besiktas, ipne haar, Attaturk, ook een Turk! ook een Turk!
Essie is overal een legendequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zij is gewoon een levende legende in die reeks
Ondertussen kom je wel op de lijst, maar verder geeft dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, doe lekker je ding... dit is de SC
Ja dat doen hullie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zit jij nou weer de Schoen te dissen
wie staat er nog meer op?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ondertussen kom je wel op de lijst, maar verder geeft dat niet
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij ook een top2000 bejaarde?
curacaoquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja ik krijg dus met geen mogelijkheid dat ene Caribische eiland in een keer goed gespeld...
Bijvoorbeeld.
Curaçou.
Zie je
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zij is gewoon een levende legende in die reeks
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Joejoequote:
Kuurasauwquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja ik krijg dus met geen mogelijkheid dat ene Caribische eiland in een keer goed gespeld...
Bijvoorbeeld.
Curaçou.
Zie je
Iedereen in deze KSC, denk ik.quote:
çquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eig is het curacao met op de 2e c een flaxon dingetje
beter dan de mijnequote:
waarom laat je jezelf zo denigreren naar deze klasse?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in deze KSC, denk ik.
Behalve ik, want ik sta op de goede lijst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Curaçaoquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beter dan de mijne
serieus, ze lukken allemaal, Aruba, Bonaire, behalve Curaçoua
Water aanlengen met meer water?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan leng je het eerst met water aan
caçaoquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
denk ik t vervolg maar aan cacao
George Clooney jr?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag vanmiddag de knapste man van dit dorp. Net toen ik in een belachelijke trui het pashokje uitstapte. En hij kijken.
Hij was denk ik minstens 15 jaar jonger dan ikvoel me vies.
M'n zus zat naast hem en die had het er ook al over
dude....quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Papoea-Nieuw-Guinea
Beschrijf de trui even. En beschrijf die lieve jongen even.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag vanmiddag de knapste man van dit dorp. Net toen ik in een belachelijke trui het pashokje uitstapte. En hij kijken.
Ik jou ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n caafs zitten me weg te kijken.
zijn ze wat van planquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
lijkt wel een jonge versie van westerlaken die journalistquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder een smalle Henry Cavill.
Niet doen.quote:
Ja, maar dan ook echt bombastisch.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die kunnen ook side-eyen hoor
Ik ben me nu aan het afvragen wie de knapste vrouw van dit dorp is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
compleet met dun-dun-duuuuuuuuunnnnn muziekje?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook echt bombastisch.
Zeg.
Maar.
skibidi skbidi dop dop yes yesquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
compleet met dun-dun-duuuuuuuuunnnnn muziekje?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
compleet met dun-dun-duuuuuuuuunnnnn muziekje?
wij willen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beetje onheilspellend.
eventjes een navraag doen door een briefje in de suup te hangenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het afvragen wie de knapste vrouw van dit dorp is.
Ik weet het even niet
Of is het:quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij willen...
dun-dun-duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun
WIT
LOF
Ik kon dit precies 2 seconden aanhoren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
Last Christmas maar dan van AliExpress
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of is het:
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPlof
Ja, dat het dan eerst gelanceerd wordt en dat je daarna de plof hoort.quote:
mensen gingen puur dansen omdat ze slap bijhangen zo zielig vonden voor de bandquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
Maar wat dan wel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Da hadde we heul nie besteld
veul te snel en mee zunne gekke borstpiano
d'n echte, mee djors maikul en wemquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wat dan wel?
Pannenkoek met babi pangang ?
en mee zunne gekke borstpiano? dit stukje versta ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Da hadde we heul nie besteld
veul te snel en mee zunne gekke borstpiano
sjors maikel en wim?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
d'n echte, mee djors maikul en wem
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eventjes een navraag doen door een briefje in de suup te hangen
Joeeequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
d'n echte, mee djors maikul en wem
Is siep.quote:
Bij mijn ouders in het dorp weet ik het nog wel; al kan dat nu ook wel vergane glorie zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het afvragen wie de knapste vrouw van dit dorp is.
Ik weet het even niet
Hier is de mooiste vrouw verhuisd, dus ik weet even niet wie ik nu de titel zou willen toebedelen, maar goed. Het blijft subjectiefquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in het dorp weet ik het nog wel; al kan dat nu ook wel vergane glorie zijn.
zegt....quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Het innerlijk is veel belangrijker jongens.
vlinders tellen dit keer niet mee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
De mooiste vrouw ligt hier op de bank.
Bedankt voor deze totaal irrelevante infoquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
De mooiste vrouw ligt hier op de bank.
zeeeeeeg ouwe, doen we een beetje RUSTUGquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt voor deze totaal irrelevante info
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Het innerlijk is veel belangrijker jongens.
Na verloop van tijd zijn we allemaal oud en verlept.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na verloop van tijd zijn we allemaal oud en verlept.
ik word alleen maar mooier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
altijd al verlept geweestquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgen we de top2000quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:16 schreef mschol het volgende:
weer thuis, nu maar even relaxen en niet te laat gaan slapen, morgen wil ik oliebollen bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |