Azerbeidzjan is dan ook een ordinair ruziezoekend landquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Rusland uit elkaar valt.
Ruzie maken met Azerbeidzjan lijkt me ook niet verstandig.
Halve Turken, zegt genoegquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is dan ook een ordinair ruziezoekend land
Een beetje de Dombohetolifantje van de Kaukasus.
Pindagunnedquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wil niet dat Wright verliest van Wattimena
Well done Baku @Zipportalquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is dan ook een ordinair ruziezoekend land
Een beetje de Dombohetolifantje van de Kaukasus.
Tijd vulling genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom krijgen we de hele tijd fragmenten van wedstrijden die niet terzake doen? Ga eens weg.
Laura Turner met haar lipquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, iemand anders in het commentaarhok.
Omdat dat de NEDERLANDERS zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom krijgen we de hele tijd fragmenten van wedstrijden die niet terzake doen? Ga eens weg.
In zijn PlayStation pyjama?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:55 schreef Zipportal het volgende:
Bunting is naar een steakhouse geweest allen.
Er is een reden dat er geen enkele user is die zichzelf ‘RazmaIsBestOke’ noemtquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is hier ineens heel mistig.
Onee dat is its my lifequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Razmatazgenot JAT de opkomst van Wesley Harms
Toch nog iemand die ons mist.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is hier ineens heel mistig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |