Tegen Prijs of Cullen is er weer van alles mogelijk. Dat zijn ook vreemde patriotten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Clayton zijn geluk is nu wel een beetje op denk ik toch
Had dit moeten winnen, tjonge.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef fetX het volgende:
We hebben allen te doen met @:gurneyisbestoke
quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nog een beschadigd beeldscherm te koop
Als t draait bij Cullenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen Prijs of Cullen is er weer van alles mogelijk. Dat zijn ook vreemde patriotten tegenwoordig.
Ik heb het gevoel dat Price wel op komt dagen en dit stukje gaat winnen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen Prijs of Cullen is er weer van alles mogelijk. Dat zijn ook vreemde patriotten tegenwoordig.
Emma Paton?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook bij Sky is het troep. Twee vrouwen.
Mja da's ook weer zoquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alluh neuk mien geit-barquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri is gezegend met deze weg. @:powerloungen
Als je zoveel kansen op een dubbel mist. Mijn hemel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had dit moeten winnen, tjonge.
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je zoveel kansen op een dubbel mist. Mijn hemel.
Dan mag Razma dus niet meer meedoenquote:
Bizarre en achterlijke regel natuurlijk. Alsof hij daar iets mee te maken heeft of aan kan doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag Razma dus niet meer meedoen
In principe kan zo’n invasie dus best positief zijn
Azerbeidzjan is dan ook een ordinair ruziezoekend landquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Rusland uit elkaar valt.
Ruzie maken met Azerbeidzjan lijkt me ook niet verstandig.
Halve Turken, zegt genoegquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is dan ook een ordinair ruziezoekend land
Een beetje de Dombohetolifantje van de Kaukasus.
Pindagunnedquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wil niet dat Wright verliest van Wattimena
Well done Baku @Zipportalquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is dan ook een ordinair ruziezoekend land
Een beetje de Dombohetolifantje van de Kaukasus.
Tijd vulling genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom krijgen we de hele tijd fragmenten van wedstrijden die niet terzake doen? Ga eens weg.
Laura Turner met haar lipquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, iemand anders in het commentaarhok.
Omdat dat de NEDERLANDERS zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom krijgen we de hele tijd fragmenten van wedstrijden die niet terzake doen? Ga eens weg.
In zijn PlayStation pyjama?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:55 schreef Zipportal het volgende:
Bunting is naar een steakhouse geweest allen.
Er is een reden dat er geen enkele user is die zichzelf ‘RazmaIsBestOke’ noemtquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is hier ineens heel mistig.
Onee dat is its my lifequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Razmatazgenot JAT de opkomst van Wesley Harms
Toch nog iemand die ons mist.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is hier ineens heel mistig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |