Klasse maatquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die heb ik er even van langs gegeven.
Ga ik zo nemenquote:
Ajacied422 in SPT / PDC World Darts Championship #99 De wereld hoopt op Gerriequote:Op vrijdag 27 december 2024 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom spreek je GGGM erop aan?
Hij is wereldkampioen in Bunting zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik droom van een wereld waarin Bunting wereldkampioen is
Altijd al een zelfingenomen kwal geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajacied422 in SPT / PDC World Darts Championship #99 De wereld hoopt op Gerrie
Is ie al een keer geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik droom van een wereld waarin Bunting wereldkampioen is
Bitterballentoernooiquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ie al een keer geweest.
#viesdikquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:30 schreef Zipportal het volgende:
Eem vlees bakken. Tot vanavond allen.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Met Razma, Kist, Sedlacek, Jim Williams en De Graaf die hier mee doen en toppers als Norris, Fitton, Durrant, Mitchell en Waitesquote:
ja van de gemankeerdenwereldquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ie al een keer geweest.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:30 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Prima muziekje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierna Moersleutel Motor Oil. Nou jij weerquote:
Vooral geen zin in nog een ronde Wrightquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook zo’n zin in de ontsporing (stukje Punt @:zipportal) van de Djurmeenhype vanavond?
Welk vleesquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:30 schreef Zipportal het volgende:
GENOTquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook zo’n zin in de ontsporing (stukje Punt @:zipportal) van de Djurmeenhype vanavond?
PULLED PORK HYPE? Of SPARERIB hype. Mensen die daar lyrische over doen mogen met de knijper mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |