SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
EWL, ik ben aan het etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuke woordspeling met karzai live vanuit de sauna.
Goorlelquote:
Nee, een plens verwenkoffiequote:
quote:
quote:
Ik had vorige week een BiFi carazza, ken je die?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een plens verwenkoffie
Ziet er uit als een low-budget magnetronsnack van de avondwinkelquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vorige week een BiFi carazza, ken je die?
Soort ieniemienie pizzaatje met kaas en vloeibare BiFi worst.
Dit klinkt echt heel onsmakelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh, zo ziet het er ook uit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als een low-budget magnetronsnack van de avondwinkel
[ afbeelding ]
Lol neequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedankt voor de visualisatie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer 99% van de tijd aan de hand bij de uitspraken van USquote:
Zo smaakt het ook zeker wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet dat nog in de magnetron?quote:
Wat doe jij dan ook in zo'n schimmige avondwinkel, dat is voor drugsdealers, drugsverslaafden en mensensmokkelaarsquote:
Nee, kan zo uit de verpakking je mondje in, zijn maar twee hapjes ook en na die hapjes dacht ik bah bleergh smerig boeh gwerf wat vies en een uurtje later kocht ik er nog tweequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat nog in de magnetron?
Die heb ik niet.
Was in België langs de snelweg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doe jij dan ook in zo'n schimmige avondwinkel, dat is voor drugsdealers, drugsverslaafden en mensensmokkelaars
Ben jij stiekem een vrouw?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, kan zo uit de verpakking je mondje in, zijn maar twee hapjes ook en na die hapjes dacht ik bah bleergh smerig boeh gwerf wat vies en een uurtje later kocht ik er nog twee
Ja halloquote:
Laten uitbroeden door Wattie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat nog in de magnetron?
Die heb ik niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten uitbroeden door Wattie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |