Ik weet dat vaak wel gescheiden te houden. Ik hoor dat Ritchie Blackmore ook een beetje een lul is, maar goed het is nog steeds mijn favoriete gitarist. Maar ik begrijp jouw gedachtegang ook wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Ilse een walgelijk mens, dat helpt niet mee
Dat is die met Bluf.quote:
Dat wordt de road to nowhere vrees ikquote:
Ach Don Henley en Glenn Frey waren/zijn ook 2 enorme eikels.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Ilse een walgelijk mens, dat helpt niet mee
Rond die tijd waren we er ook, eigenlijk omdat we een bezoekje brachten aan Beeld en Geluid met mijn neefje…quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er alleen een keer geweest buiten het seizoen om, maar dat is ook 15 jaar geleden ofzo
Je zit/staat in een vierkante ruimte met heel veel lampen aan een half plafond, de DJ's zitten afgescheiden achter een glazen wand en als er geen bar zou zijn, verveel je je te pletter…quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een hele belevenis om een keer te gaan. Probeerde het vorig jaar nog met m'n ex maar vrij kansloos. Je moet serieus geluk hebben in die wachtrij
Ilse is lief, geen discussiequote:Op vrijdag 27 december 2024 10:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet dat vaak wel gescheiden te houden. Ik hoor dat Ritchie Blackmore ook een beetje een lul is, maar goed het is nog steeds mijn favoriete gitarist. Maar ik begrijp jouw gedachtegang ook wel.
Zo luuuuuuk….quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ilse is lief, geen discussie
Je kan toch playbacken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond die tijd waren we er ook, eigenlijk omdat we een bezoekje brachten aan Beeld en Geluid met mijn neefje…
[..]
Je zit/staat in een vierkante ruimte met heel veel lampen aan een half plafond, de DJ's zitten afgescheiden achter een glazen wand en als er geen bar zou zijn, verveel je je te pletter…
Ja ik toen ook voor een bezoekje aan het Beeld & Geluid voor mijn opleidingquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Rond die tijd waren we er ook, eigenlijk omdat we een bezoekje brachten aan Beeld en Geluid met mijn neefje…
Er is dan ook bar weinig concurentie.quote:
Nee, dat zingt BJA.quote:
gebeurde dit ook maar met dit liedjequote:
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:20 schreef Tussle266 het volgende:
Ook dit jaar is het me weer gelukt om die film niet te kijken.
Hou dat zo.quote:
I'm flying, jack!quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ik op een flatgebouw zou staan en ik hoor dit nummer spring ik gelijk
Er is wel echt duidelijk een groep die dit jaar geen zin had, als je naar dit soort veranderingen kijkt. Ik kan me echt niet voorstellen dat er ineens een hele nieuwe fanclub is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |