Bingoquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Familie van begint met lamlu?
Mijn broek gaat hier wel verder van uit:quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Verplichte jaarlijkse plug:
Bekijk deze YouTube-video
Ik dacht aan R.E.M. Grande, maar dat bekt niet lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Whitney Houston, we’ve got a problem
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen sneren naar Coldplay meer dus? Dat is wel jammer.Nooit genoeg sneren naar ColdplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit genoeg Pip memes![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja snap ik. En hopelijk niet teveel pech met aankopen en onderhoud.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goedkomen hoor, vrij lage hypotheek hier, geluk gehad met koop/verkoop in NL en hie zijn de prijzen sowieso wat schappelijker. Het is vooral even eerste 1-2 jaar denk ik totdat alles een keer vervangen/aangeschaft is en dan komt er hopelijk een moment dat wij niet iedere maand veel extra uitgaven hebben
Iets met patatas bravas?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:55 schreef Berkery het volgende:
Ik heb morgen een top 2000 quiz met eten erbij, ze noemen het Tapas 2000.
Nu nog een teamnaam verzinnen.
Voor de meelezers. Eindigt op lquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bingodus daar missen we wederom niks aan.
Robert Plantenbakquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht aan R.E.M. Grande, maar dat bekt niet lekker.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:56 schreef Isorden het volgende:
Dit is toch wel broekje uit hoor...Hier is het broekje al uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Iedereen heeft de broek nog aanquote:
Hou het simpel:quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht aan R.E.M. Grande, maar dat bekt niet lekker.
Nice, alvast succes!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:55 schreef Berkery het volgende:
Ik heb morgen een top 2000 quiz met eten erbij, ze noemen het Tapas 2000.
En praten we niet meer overquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor de meelezers. Eindigt op l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |