jij weet dingenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
Oh dit vind ik echt een van de ergste van Muse
Klinkt als een war on drugs.quote:
en welkom in mijn hoofd .... nu heb ik gay bar in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
UIteraard heb ik dit liedje gekaraoked in de gay bar
Heb je Gay Bar wel eens gekaraoked in een gay bar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
Wij moeten een keer naar een gaybar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
Mehmehmehmehmehhhhhhhh irriteert mij heel erg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Why? Als die gitaren er doorheen komen, dan is het genieten.
Whaha, een ervaring rijker weerquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, illegaal om te roken, in bezit te hebben en/of te verbouwen. Ik rook niet eens
Stonden opeens twee grote gorilla's voor de deur, op zoek naar mij. Eerst dacht ik echt "er is iets met @:Viv" want zij was niet thuis. Toen zeiden ze dat ze van "narcotics" afdeling waren en toen had ik echt "uuuh wat"
Of ik cannabis in bezit had, of verbouwde ..... Toen na heen en weer gepraat achter gekomen dat het waarschijnlijk kwam omdat ik iets had gekocht bij een growshop. Gevraagd of ze binnen wilden komen, peperplanten laten zien, plantenvoeding laten zien, moesten lachen en gingen weer weg (waren wel super vriendelijke lui verder).
Jup, dat verhaal heb je al eens in een eerdere T2000-reeks verteldquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:22 schreef Evenstar het volgende:
Heb ik jullie wel eens verteld dat ik hier in Zweden na een paar maanden opeens de politie aan de deur had?
Die dachten dat ik ook wat planten had staan
Vind het ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
Oh dit vind ik echt een van de ergste van Muse
Nee, nog nooit gedaan, elke keer vergetenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je Gay Bar wel eens gekaraoked in een gay bar?
Nee, dit is gewoon mn normale niet-kerst UI.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind het ook niet geweldig.
Jij ook een nieuwe ui?
Waar is jouw oud/nieuw-UI?quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind het ook niet geweldig.
Jij ook een nieuwe ui?
Ja! @PippenScottie wil ook meequote:Op vrijdag 27 december 2024 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij moeten een keer naar een gaybar.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
Die dachten natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup, dat verhaal heb je al eens in een eerdere T2000-reeks verteld(of in jullie emigratietopic, het staat me in ieder geval nog goed voor de geest
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |