Met gezin op vakantie in Thailand. De oudste gaat volgend jaar studeren, dus je wordt er wel bewust van dat elke keer de laatste keer met zijn vieren zou kunnen zijn. Al willen de jongens volgend jaar liefst weer die kant op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef peaceman het volgende:
wat was jullie mooiste belevenis in 2024?
Daar kunnen sommige mensen juist wel goed hun emotie kwijt. Als medemuzikant kan ik me daar ook wel in vindenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vond het sowieso heel knap dat ie het op dat moment nog uit zn vingers kreeg.
Heb ik ook met mn pa. Hoeveel die gast voor zn kinderen en vrouw doet is ongelooflijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja. Hoe ouder ik word, hoe meer bewondering ik voor hem heb
Stiekem altijd al wel denk ik. Ik stemde meestal wel op Shine On You Crazy Diamond maar dan hield het qua hooggenoteerde nummers wel op. Laatste jaren vooral op nummers die eruit dreigden te vallen. Dit jaar alleen op vrouwen en met name die eruit dreigden te vallen.quote:
De dag dat we in Mexico een Maya tempel bezochten in het oerwoud, gingen zwemmen in een cenote en daarna bij een Maya familie thuis zijn geweest. Een prachtige en mooie leerzame reis over een cultuur die mijn niet heel bekend was. En dat met ons gezin. Goud waard vond ik. Mooie herinneringen aan overgehouden die meer waard zijn dan geld of succes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:32 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Mooie vraag.
in mn eentje toegetraind naar een halve marathon en deze in oktober gelopen![]()
En jij?
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2024 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel klaar met dit getingeltangel
Alleen in jaren waarin ik meerdere lijstjes inleverquote:
Netjes!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:32 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Mooie vraag.
in mn eentje toegetraind naar een halve marathon en deze in oktober gelopen![]()
En jij?
quote:En svensk klassiker, Swedish classic circuit, is a diploma awarded to those who have finished races in four race disciplines (cross country skiing (90 km), cycling (300 km), swimming (3 km), and cross country running (30 km)) during a 12-month period. The diploma was first awarded in 1972.
Wel een paar jaar gedaan, maar toen had ik in ieder geval één extra lijstjequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef peaceman het volgende:
wat was jullie mooiste belevenis in 2024?
Dit dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben twee keer naar Engeland geweest, in de lente en de herfst, om Cardiacs live te zien, alhoewel zonder de frontman (rip).
Sowieso mijn favoriete optredens ooit, dus voor mij was het een mooi jaar zo
Ik heb dit jaar mijn volledige (en enige) lijstje op vrouwen gestemd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel een paar jaar gedaan, maar toen had ik in ieder geval één extra lijstje
Vet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
De dag dat we in Mexico een Maya tempel bezochten in het oerwoud, gingen zwemmen in een cenote en daarna bij een Maya familie thuis zijn geweest. Een prachtige en mooie leerzame reis over een cultuur die mijn niet heel bekend was. En dat met ons gezin. Goud waard vond ik. Mooie herinneringen aan overgehouden die meer waard zijn dan geld of succes.
Waar komen ze?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Snow Patrol
Ik ga ze eindelijk weer eens live zien op 8 februari
echt een aanrader. Zo'n ontzettend mooi land, met vooral ontzettend lieve mensen.quote:
Ziggo Domequote:
Baasjequote:Op vrijdag 27 december 2024 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar mijn volledige (en enige) lijstje op vrouwen gestemd.
Ja, het valt je pas op hoe geobsedeerd de westerse wereld is met alcohol als je er zelf niks meer van wil hebben. Maar ik merk dat heel veel mensen me wel ervoor respecteren, ik denk stiekem dat veel van die mensen ook wel jaloers zijn daarop.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:34 schreef Gretzl het volgende:
@:MtheBassman: ik las eerder vanavond dit lezersdilemma in de Volkskrant (en de antwoorden erop) en dacht ook weer even terug aan je ontboezemingen.
Super knap dat het je nu al langere tijd zo goed af gaat zonder alcohol en dat je ook niet onder druk laat zetten door sociale omgevingen.
Net zoals mensen (imo) ook te hebben accepteren dat een vegetariër/veganist (waarschijnlijk) geen diner met vlees/vis voor gasten gaat bereiden, zullen mensen nu ook maar eens moeten accepteren dat niet iedereen standaard bier/wijn/sterke drank in huis heeft en dat zij ook een avondje zonder moeten kunnen.
Da's goed om te lezen!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
Een mooie dag was ook dat ik een maandagmiddag vrij had genomen en mijn oudste dochter verraste met een dag Amsterdam. We gingen sushi eten (zij mocht kiezen) en daarna naar een concert van haar favoriete artiest, Käärijä.
Maar het was sowieso wel een goed jaar. Meestal zit ik deze periode in een flinke dip, maar ik zit verdomd lekker in mijn vel nu
Gastvrije landen zijn echt geweldig sowieso.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
De dag dat we in Mexico een Maya tempel bezochten in het oerwoud, gingen zwemmen in een cenote en daarna bij een Maya familie thuis zijn geweest. Een prachtige en mooie leerzame reis over een cultuur die mijn niet heel bekend was. En dat met ons gezin. Goud waard vond ik. Mooie herinneringen aan overgehouden die meer waard zijn dan geld of succes.
Mooi. Veel meer waard dan wat dan ook,quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fijn om te horen, ik kan me die dip van een vorig jaar nog wel herinneren ja. Fijn dat het nu anders isquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
Een mooie dag was ook dat ik een maandagmiddag vrij had genomen en mijn oudste dochter verraste met een dag Amsterdam. We gingen sushi eten (zij mocht kiezen) en daarna naar een concert van haar favoriete artiest, Käärijä.
Maar het was sowieso wel een goed jaar. Meestal zit ik deze periode in een flinke dip, maar ik zit verdomd lekker in mijn vel nu
Geen sneren naar Coldplay meer dus? Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik snap er nog steeds niet van, maar het is wel verdomde lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
Een band die ik later pas veel meer ben gaan begrijpen
Heb nog zoveel landen op mijn lijst staanquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt een aanrader. Zo'n ontzettend mooi land, met vooral ontzettend lieve mensen.
Daar hebben ze dan ook massaal op Air - All I Need gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:40 schreef Felagund het volgende:
Dit nummer vinden ze in IJmuiden niet leuk.
Nice! Ik hoop deze jeugdfavoriet komende zomer eens te zien op Bospop, als alles meezit (sowieso al weer veel te festivals ingepland in 2025)quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Snow Patrol
Ik ga ze eindelijk weer eens live zien op 8 februari
Ja, we waren in het voorjaar in Egypte en daar viel me de gastvrijheid al erg op, maar in Mexico was nog meer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gastvrije landen zijn echt geweldig sowieso.
Sleep well Vulturequote:Op vrijdag 27 december 2024 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel klaar met dit getingeltangel
Zij waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niet van, maar het is wel verdomde lekker.
Ik alleen deze:quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:40 schreef Isorden het volgende:
Dit jaar nog een hele goede live versie van gezien:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More The Pink Floyd Project setlists
Nieuw Zeeland hopen we in 2027 te gaan bezoeken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb nog zoveel landen op mijn lijst staan
Wil sowieso nog hier in de buurt veel zien, IJsland, AustraliëNieuw-Zeeland, nog zeker paar keer terug naar VS, Canada ..... Groenland, Patagonië.
Mexico lijkt mij ook leuk hoor, maar staat wel lager op mijn lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |