LEUKKKKKK was je toen nog vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik was ooit serveerster in een cocktailbar
dit zou volgens mij nu ook gewoon een hit wordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:15 schreef Isorden het volgende:
De schitterende muziek van de jaren 80!
Ho wacht, goeie, moment, let op mijn UI.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:15 schreef Isorden het volgende:
De schitterende muziek van de jaren 80!
Ach ja, ik was er in maart wel weer overheenquote:
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook slapen.
Led Zeppelin zet ik stiekem morgen wel even op.
Maar alvast:
Since I've Been Loving you
Stemplaatgenot
Zo hebben we dat vast gehad.
Tot morgenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook slapen.
Maar alvast:
Stemplaatgenot
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook slapen.
Maar alvast:
Stemplaatgenot
Ik ben ook fan van Eminem.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Komen volgend zomer gewoon naar Emmen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook slapen.
Maar alvast:
Stemplaatgenot
ZzzzzzOR!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook slapen.
Maar alvast:
Stemplaatgenot
Allan Taylor Swift?quote:
Ik blijf er voor opquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook slapen.
Maar alvast:
Stemplaatgenot
Maak er 2000 vanquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet oppassen dat ik niet teveel nummers aan mijn persoonlijke 200 toevoeg, anders past het niet.
Dat is nog een betere keuze.quote:
Ik vind Desiree ook gewoon prima. Heb me tot nu toe niet echt aan haar gestoord, behalve die bekakte r danquote:
Als je maar een sterke trekhaak hebt.quote:
Nu zonder Gijs, en het feit dat ik ochtend altijd mis, dus geen Bart zie, vind ik dit team eigenlijk dikke prima.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Desiree ook gewoon prima. Heb me tot nu toe niet echt aan haar gestoord, behalve die bekakte r dan
Het is in ieder geval geen storende factor zoals Van Inkelquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Desiree ook gewoon prima. Heb me tot nu toe niet echt aan haar gestoord, behalve die bekakte r dan
Sleep well Zorroquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ga ook slapen.
Maar alvast:
Stemplaatgenot
Wel gewoon een sympathiek idd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, alleen van Inkel vind ik echt zwaar kut. Bart kan ik ook slecht hebben maar ik ben dan vaak toch te slaperig om erg veel van hem mee te krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu zonder Gijs, en het feit dat ik ochtend altijd mis, dus geen Bart zie, vind ik dit team eigenlijk dikke prima.
+1quote:
Maar dan heeft het geen zin.quote:
Jij snapt mquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is mijn favoriete Lenny, denk ik
Heerlijke bas
Precies, maar die krijgen wij maar niet wegquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, alleen van Inkel vind ik echt zwaar kut. Bart kan ik ook slecht hebben maar ik ben dan vaak toch te slaperig om erg veel van hem mee te krijgen.
Jij was toch slapen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Lenny heeft makkelijk lullen, met zijn dikke leuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |