Concertbonus misschien. @peaceman weet wat een genot dat wasquote:Op donderdag 26 december 2024 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zo'n dikke bonus voor de Doobies dit jaar trouwens?
Ik sluit me hierbij aan, of de Tia Mariaquote:Op donderdag 26 december 2024 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vage likeur, altijd goeie keuze
zeker. Viel wel een bejaarde flauw vlak bij ons. En nee het was niet Don Henleyquote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Concertbonus misschien. @:Peaceman weet wat een genot dat was
Is derde kerstdag wel een prima dag voorquote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben voorzien![]()
Morgen maar weer eens van Inkelen?
Wat een JUWEELquote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben voorzien![]()
Morgen maar weer eens van Inkelen?
Ja, als ik moet kiezen zal dat hem worden denk ikquote:Op donderdag 26 december 2024 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vage likeur, altijd goeie keuze
Kun je flauwvallen als je al dood bent?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker. Viel wel een bejaarde flauw vlak bij ons. En nee het was niet Don Henley
Altijd schrikken. Op de tribune geen last van gehadquote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker. Viel wel een bejaarde flauw vlak bij ons. En nee het was niet Don Henley
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker. Viel wel een bejaarde flauw vlak bij ons
quote:
Nee, daar zitten ze gewoon dood te wezen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Altijd schrikken. Op de tribune geen last van gehad
Hoort een beetje bij het ESF toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:49 schreef TheVulture het volgende:
La Solitudine
Al was Laura redelijk hysterisch bij de presentatie van het ESF, dit blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |