Spinvis nog gehoord aan het begin van de avond.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nodig Spinvis de volgende keer uit Jeroen voor de Tingeltangel(hersen)pan
Mijn mama deed ook *pampam pam pam* whatsappenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:26 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen doet ook gewoon mee he ...
BRB, even naar de Coffee Shop.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:26 schreef Zorro het volgende:
Dit is leuke Peppers muziek, in tegenstelling tot dat Californiacation geneuzel en zulks
Waar ging het mis.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn mama deed ook *pampam pam pam* whatsappenging zo goed.
Wel bovenin, anders werkt het niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zie Bob Marley weer gaan op z'n bakfiets
Bagagedrager was wel even genieten ja. Kwam natuurlijk nul respons op van familie hier. Glazige gezichtenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Spinvis nog gehoord aan het begin van de avond.
Omdat ie geen basgitar heeft, alleen een Jeroengitaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom staat Jeroen daar met een gitaar terwijl dit nummer juist vooral om de bas draait
Kan zijn dat ze stiekem fan zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Geen commentaar over Spinvis van mijn ouders in de auto. Viel me mee.
Twee keer Cardiacs gezien, nooit gedacht 4 jaar terug toen ik ze leerde kennen dat ik ze ooit nog zou zienquote:Op donderdag 26 december 2024 23:27 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie favoriete concert afgelopen jaar?
Wat tof!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Twee keer Cardiacs gezien, nooit gedacht 4 jaar terug toen ik ze leerde kennen dat ik ze ooit nog zou zien
Moest er wel voor naar Londen en Manchester, maar godverdomme de moeite waard, ookal was het makkelijk 20-25 keer zo duur als het gemiddeld concert waar ik normaliter naar toe ga als je alles meetelt
Bagagedrager? Spring maar achterop, achterop mijn fiets?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bagagedrager was wel even genieten ja. Kwam natuurlijk nul respons op van familie hier. Glazige gezichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |