Geen 450, erg antifantastisch.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierop aansluitend, dit nummer is liefst 395 plaatsen gezakt
Die van mij komt tegen 3, dus...quote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn stemplaat is richting het einde van dit uur. Daar op wachten of nu naar bed gaan.
In de Lidl nog wel the horrorquote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Best knap om in een supermarkt te verdwalen
Wachten anders mis je het schijtlollige walsje!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mijn stemplaat is richting het einde van dit uur. Daar op wachten of nu naar bed gaan.
Uhh... ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grappig. Vanwege het hebben van een eigen winkel wsl. Maar dat slaat natuurlijk nergens opquote:
Taytay?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn volgende pas morgen tussen 21-22quote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Muizen enzo tochquote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Szura het volgende:
Verbaas me altijd dat er link van Coolblue onder Kensington zit. Danny rommel
@Danny rommel bedoel jequote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Szura het volgende:
Verbaas me altijd dat er link van Coolblue onder Kensington zit. Danny rommel
Godverquote:Op donderdag 26 december 2024 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
@:scorpion_17
Kensington! Jouw band!!
Ja, dan heb ik er ook nog ergens eentje, daarvan al besloten die over te staan en die tussen 6 en 7 is ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij komt tegen 3, dus...
Ik ben echt al jaren niet meer in een Lidl geweest, geen idee hoe die zijn ingerichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |