Is een heel leuke gozer en geen gekkie.En dat rondjes lopen deed ik ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat van die Thunderdome internetgekkies clip? Klassiekertje.
Wat was er?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh. Maar ja, die klacht al gedaan vanmiddag. Probeer te genieten van de momenten.
Gewoon meh of echt vervelende dingen ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh. Maar ja, die klacht al gedaan vanmiddag. Probeer te genieten van de momenten.
Ik dus ookquote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef Isorden het volgende:
Met dat ik naar de score kijk van Liverpool - Leicester en denk, oei Slot staat achter word het 1-1
Kut, ik loop achter.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef Isorden het volgende:
Met dat ik naar de score kijk van Liverpool - Leicester en denk, oei Slot staat achter word het 1-1
Ik zou vanwege de desserts van gisteren alleen al 6 uur erop moeten zittenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik 6 uur op een crosstrainer moet staan om alle kerstvoedsel te verbranden
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spoiler!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef Isorden het volgende:
Die is ook lekkerquote:
Oh ik heb ook geraved joh, ik herken het welquote:Op donderdag 26 december 2024 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een heel leuke gozer en geen gekkie.En dat rondjes lopen deed ik ook.
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Beide dagen waren niet enorm fantastisch. Volgens jaar weer nieuwe kansen enzo
Nee, dit is het origineel, De Kevers hebben het gecoverdquote:
Paste het beste na mn nogal deprimerende jaar. Normaliter stem ik Heart Shaped Box of All Apologiesquote:Op donderdag 26 december 2024 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom juist deze? Honest question
Kim Kardashian had ook een goeie cumback...quote:Op donderdag 26 december 2024 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kut, ik loop achter.
Slot de cumbek koning, dus op zich wel in de lijn der verwachtingen
Picsquote:Op donderdag 26 december 2024 21:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou vanwege de desserts van gisteren alleen al 6 uur erop moeten zitten
Mijn zus vond het nodig om een 3 gangen dessert menu neer te zetten
Telefoonnummer van je zus?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou vanwege de desserts van gisteren alleen al 6 uur erop moeten zitten
Mijn zus vond het nodig om een 3 gangen dessert menu neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |