Van Gaal?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet me denken aan Louis Louis, schijnt een van de meest gecoverde nummers ooit te zijn. Lokale muzikant hier heet Louis dus ik schreeuw altijd even vanuit het publiek Louis Louis!
Dat is een veelvoorkomend misverstandquote:Op donderdag 26 december 2024 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik heb MDMA in kristalvorm op, daar zat geen speed bij zoals bij XTC wel t geval is.
Eindelijk iemand die het weet.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar MDMA en XTC is hetzelfde.
Ik bedoelde Louie Louie, stop de tijd.quote:
Dan heb ik weleens als XTC-vermomde pillen met iets anders opquote:Op donderdag 26 december 2024 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is een veelvoorkomend misverstand. Overgrote deel van de XTC-pillen bevat geen speed
Reeds behandeldquote:
Gestegen! Nederland is een…quote:Op donderdag 26 december 2024 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar hoorden we dit nummer onderweg naar mijn ouders, nu op de terugweg. Ik gok dus dat dit ruim honderd plaatsen is gestegen.
Ik heb ook een heel voorspelbaar leven
102quote:Op donderdag 26 december 2024 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar hoorden we dit nummer onderweg naar mijn ouders, nu op de terugweg. Ik gok dus dat dit ruim honderd plaatsen is gestegen.
Ik heb ook een heel voorspelbaar leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |